Avrupa pazarlarında bu yılın nisan ayında piyasaya çıkacak olan yeni Renault Master, Türkiye yollarında ise haziran ayından itibaren boy göstermeye başlayacak. Tasarımıyla Renault’nun yeni panelvan çizgisinin de habercisi olan Yeni Master, pazarın en işlevsel ve ergonomik eşya bölmesi sunan kabinlerinden birine sahip. Ön görüş açısında yapılan iyileştirme ile Master, kullanım kolaylığı konusunda bir adım ileri taşınırken, yaşamalanında ergonomik ve konfor konularında iyileştirmeler yapılmış. 4 farklı uzunluk ve 3 farklı yüksekliğe sahip karoser tipleriyle araç, 8 metreküp ile 17 metreküp arasında yükleme hacmi sunabiliyor. Güncel Master’den ortalamada 1 lt/100 km daha az yakıt tüketen yeni versiyonun en düşük fabrika verisi tüketim değeri 7.1lt/100 km olarak açıklanıyor.1400 km’nin üzerindeki bir depoile kat edilebilen mesafe konusunda yeni model, güncel versiyonu 200 km geçiyor. Bir diğer iyileştirme ise bakım giderlerinde gerçekleştirilmiş: Renault’nun açıklamasına göre bakım giderlerindeki iyileştirme, versiyona göre yüzde 40’ları bulabiliyor. Diğer taraftan Master’in ürün ailesine L4 adlı uzun versiyon da eklenmiş.Yeni Master’in 2.3 lt’lik motoru da özellikle ticari araç kullanıcılarının gereksinimleri göz önünde bulundurularak geliştirilmiş. 3 güç seçeneğine (dCi100, dCi 125 ve dCi 150) sahip olan yeni motor hem önden çekişli hem de arkadan itişli versiyonlarda kullanılabiliyor. Yeni Master’de, ESP, ASR ve diferansiyel kitleme gibi güvenlik yardımcılarının yanı sıra, navigasyon sistemi ve geri görüş kamerası gibi donanımlar da bulunacak.
Her yolun kahramanları
4×4 ve SUV sınıfındaki ürün gamını EfficientGrip SUV modeliyle genişletti.
Bir yanıt yazın