İLK İZLENİMLER
(+) İyi çalışan ve başarılı güç dağılımına sahip motor; başarılı sürüş özellikleri.
(-) Süspansiyon bir küçük otomobil için göreceli olarak sert kalıyor; start-stop otomatiği yok
NELER YENİ
Daha büyük farlar, daha geniş hava girişleri ve daha dışa alınmışsis farları Fabia’nın daha olgun görünmesini sağlıyor. İç mekanda daha fazla krom kullanılmış, klima ayar düğmeleri yenilenmiş ve vites değiştirme uyarısına yer verilmiş. Ön kaputun altında ise VW Polo’dan alınan commonrail enjeksiyonlu ve Euro 5 emisyon normunu karşılayan yeni TDI motor görev yapıyor.
SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ
Motor sessiz ve rahat çalışıyor. 1.6 lt’lik makinenin çekiş gücü yüksek ve devirlere göre güç dağılımı da eski pompa-meme motorlara (güç patlama şeklinde geliyordu) göre daha homojen. Hassas ve hisli direksiyon ve atak sürüş karakteri keyifli. Ancak aynı şeyi biraz sert kalan süspansiyon için söylemek zor.
SONUÇ
VW teknolojilerini Skoda, makyajdan sonra daha avantajlı sunmaya başladı. Neredeyse aynı fiyata satılan Polo 1.6 TDI Highline’dan fazla olarak Fabia 1.6 TDI Elegance, örneğin 4 adet kapı ve CD’li radyo da sunuyor.
Bir yanıt yazın