Uzun lüks

İLK İZLENİMLER
(+) Daha heybetlisini bulmak zor; uzun versiyonda mükemmel Audi işçilik kalitesi ekstra lüks ile harmanlanmış.
(-) Kaputun altında sadece 6 silindir olması, bu klasmandaki bir otomobil için yetersiz.

NELER YENİ?
Audi’nin, dingil mesafesi 13 cm uzatılan amiral gemisinin boyu artık 5.27 m’ye ulaştı. A8 L’nin baz modelinde artık 290 HP’lik altı silindirli ve kompresörlü motor görev yapıyor.

SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ
Süspansiyon her şartta harika, yani tüm zemin bozukluklarını ütülüyormuş gibi yok ediyor. Direksiyon direk tepkilere sahip ama çok kademeli servo desteği bazen keyif kaçırıcı olabiliyor. Sabit hızlı kullanımlarda fısıltılarla çalışan motor, tam gazda ise homurduyor. Bu sınıftaki bir otomobilde 9.3 lt/100 km’lik (fabrika verisi) tüketim sunulması gerçekten etkileyici.

TEKNİK VERİLER
Önde uzunlamasına konumlandırılmış kompresörlü V8 motor; motor hacmi: 2995 cc; maksimum güç: 290 HP-4850 d/d; maksimum tork: 420 Nm-2500 d/d; 8 ileri otomatik şanzıman; 0-100 km/s: 6.2 sn; maksimum hız: 250 km/s; tüketim: 9.3 lt/100 km; CO2 emisyonları: 219 gr/km~SONUÇ
Eğer uzun, lüks ve Alman olacaksa, motoru da üst seviyelerde olmalı. 3.0 TFSI bu otomobilin prestijini hatırı sayılır derecede tırpanlıyor. Böyle bir otomobilde en azından V8 olmalıydı. 


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.