C-Sedan Segmentinin başarılı oyuncusu Cruze 100’den fazla ülkede gösteriği başarı perfomansını Türkiye’de de sürdürüyor. Türkiye’de ise, Nisan’dan sonra Mayıs 2011’de de Kompak Sedan benzinli segmentinde 1 numara olmuştur.
Cruze, Mayıs ayında gerçekleştirdiği 22.711 adetlik satış ile Amerika’da Kompakt segmentinde 1 numara oldu. Segmentinde %16’lık Pazar payına sahip oldu.
Türkiye’de ise Mayıs ayında gerçekleşen 866 adetlik satışı ile C-Sedan benzinli segmentinin %26,28’lik pazar payına sahip olarak açık ara liderliği yakaladı.
Chevrolet Captiva, SUV 4×4 Segmentine yön verirken açık ara liderliğini her geçen ay yükselen satış rakamları ile perçinliyor …
SUV 4×4 segmentini Türkiye’de büyüten ve bu segmenti Türk halkına sevdiren Chevrolet Captiva, 2011 yılının Mayıs ayında 689 adetlik satış ile, %29,90’lık bir pazar payına sahip oldu. Mayıs ayında Türkiye pazarında satılan her üç SUV 4×4’ten birisi Chevrolet Captiva oldu. Bu anlamda ,Captiva SUV 4×4 segmentinde pazar payının gidişini etkileyen bir model konumundadır.
Türkiye’nin En Dinamik Otomobil Markası Chevrolet Türkiye geçtiğimiz yılın ilk 5 ayına gore bu sene %79,71’lik bir büyüme ile çıtasını yükseltmeye devam ediyor…!
Türkiye’nin en dinamik otomobil markası olma hedefi ile başarı çıtasını sürekli yükselten Chevrolet, 2011 yılının ilk 5 ayında 8.574 adetlik satış ile %3,68 Pazar payının sahibi oldu.Bu satış ile 8. sıradaki yerini sağlamlaştırdı. Geçtiğimiz yılın ilk beş ayına göre bu sene Ocak-Mayıs döneminde %79,71’lik bir büyüme ile iddiasını sürdüyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın