Tofaş’ın Türkiye genelinde bağımsız bir kuruluşa yaptırdığı ankette Birmot, müşteri memnuniyeti alanındaki başarısı ile fark yarattı. Birmot’un Türkiye genelindeki 10 servisi, anketten en yüksek puanı alarak müşteri memnuniyeti alanında “En İyi Servis Hizmeti” sağlayan şubeler oldu.
Tofaş’ın ana bayileri arasında son üç aylık neticelere yönelik araştırmasında Birmot şubeleri zirveyi paylaştılar. Birmot Samsun Türkiye birincisi, Birmot Adana Türkiye ikincisi, Birmot Zincirlikuyu ise Türkiye üçüncüsü oldu.
Birmot Genel Müdür Yardımcısı Uğur Sakarya, müşteri odaklı hizmet anlayışını daima ön planda tuttuklarını, anket sonuçlarının Birmot’un bu alandaki başarısının kanıtı olduğunu söyledi. Birmot olarak servis yatırımı yaparken müşterileri için konforlu bir hizmet alanı yaratmaya özen gösterdiklerini belirten Sakarya, “Uzman kadromuz ve alt yapımızla tüm servislerimizde müşterilerimizin sorunlarını en hızlı ve kalıcı şekilde çözüyoruz” diye konuştu. Sakarya “Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da müşterilerimizin memnuniyetini en üst seviyede tutarak çalışmalarımıza ve yatırımlarımıza devam edeceğiz” şeklinde konuştu.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın