Michelin lastikleriyle donatılan yeni bir yüksek performanslı sedan, sadece yüksek enerji verimli Michelin lastikleriyle takılı bir hibrit ve Michelin tasarım lastiklerine sahip, dokuz yolcu taşıyabilen kendi türünün ilk örneği bir araç… Michelin, bütün bu otomobil üreticileri ve sürücülerin farklı ihtiyaçlarını karşılayan lastikler sağlamaktadır. Michelin, bunu başarmak için kullanıcı tarafından herhangi bir ödün verilmesini gerektirmeyen lastikler tasarlanması ve üretilmesi üzerine odaklanan stratejik bir görüş takip etmektedir. Kısacası, tek bir alanda yapılan performans geliştirmeleri bir diğeri üzerinde asla zarar verici bir etkiye sahip olmamaktadır. Bu sorumluluk, Michelin Grubu’nun stratejisinin kalbinde yer almaktadır ve 64’üncü Uluslararası Frankfurt Otomobil Fuarı’ndaki Michelin standında görülebilir.
Yeni BMW M5’e takılan Michelin Pilot Super Sport
Yüksek performanslı yeni M5’in donatılması için merkezi Münih’te olan BMW, yarış pistlerinde dünyanın en hızlı yol lastiğin olan Michelin Plot Super Sport’u onaylamıştır (1). Michelin Pilot Super Sport, bütün sürücülere Le Mans 24 Saat Yarışı’nda edinilen deneyimi sunmaktadır.
Yeni BMW M5 modellerinin tamamı üç bileşenin eşsiz bir bileşimini ön plana çıkartan Michelin Pilot Super Sport’un ileri teknolojisini güçlendirecektir: Twaron Destek Kuşağı, Dual-compund teknolojisi ve Değişken Temas Yüzeyi 2.0.
Twaron Destek Kuşağı, temel özelliği yüksek çekme direnci olan, ilk olarak havacılıkta ve koruyucu askeri giyimde kullanılan yüksek yoğunluklu bir liftir. Aynı zamanda güçlü ve hafif olan Twaron, eşdeğer ağırlıkta çelikten beş kat daha dirençlidir. Değişken gerilimi sayesinde, merkezkaç kuvvetinin üstesinden daha kolay bir şekilde gelinmesi ve basıncın daha düzgün bir şekilde dağıtılması için kuşak lastik sırtını topuklarından daha fazla sıkmaktadır.
Yarış lastikleri için orijinal olarak geliştirilen Dual-compound teknolojisinde lastik sırtının sol ve sağ taraflarında farklı kauçuk bileşenler kullanılmaktadır. Dış kısmında yer alan elastomer, sert virajlarda sıra dışı dayanıklılık sağlarken, iç tarafta yer alan farklı bir elastomer, lastiğin ıslak zeminde suyun yüzeyini yarıp geçmesi ve yoldaki en ufak bozukluklara dahi yapışmasına olanak sağlamak için özel bir lastik sırt deseni tasarımıyla birleşmektedir.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın