SKYACTIV-G 1.3 motoru, Japonya pazarı için Mazda Demio’da mevcuttur. Oylamanın son turundan sonra, RJC başkanı Hiroshi Fukunaga ödülü açıkladı.
Çığır açan SKYACTIV-G 1.3, 14:0:1’ile rekor seviyede yüksek sıkıştırma oranı sağlar ve özellikle düşük devirlerde aşırı yük altında üstün bir verimlilik sergiler. Konvansiyonel yüksek sıkıştırmalı motorlarda kaçınılmaz bir sorun olan vuruntuyu önlemek için SKYACTIV-G 1.3, ideal yanmayı destekleyecek şekilde tasarlanmış piston boşlukları ve tam bir yakıt enjeksiyonu kontrolü sağlayan özel çok-delikli enjektörler gibi bir dizi yeni teknolojilere sahiptir.
Avrupa’da, SKYACTIV Teknolojilerinin tamamına sahip ilk araç, gelecek yılın başlarında lansmanı yapılacak olan Mazda CX- 5 olacak. Bu yepyeni kompakt crossover SUV, Mazda’nın bilinen özelliklerinden olan heyecan verici sürüş deneyimi ile birlikte hem yakıt tüketimi hem de emisyon açısından benzersiz bir örnek teşkil edecektir.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın