Mazda’nın yeni müşteri hizmeti uygulaması MyMazda, Mazda araçlarının tüm servis işlemlerinin kaydını merkezi bir veri tabanı üzerinde depolayan benzersiz Mazda Dijital Servis Kaydı (DSR) sistemi tarafından desteklenecek. MyMazda sayesinde kayıtlı müşteriler araçlarının bilgileri ve servis kayıtları ile kendi kişisel bilgilerine ulaşmak için Mazda’nın DSR sistemine erişebilecek. Kişisel erişim kodları ile müşteriler MyMazda üzerinden bazı verileri güncelleme imkanı bulacak.
Mazda Motor Avrupa Satış Sonrası ve Lojistik’ten sorumlu Başkan Yardımcısı Jørgen Olesen bu yeni uygulama ile ilgili olarak şunları dile getiriyor; “Yeni MyMazda uygulaması sayesinde zaten Avrupa’nın en memnun müşterileri arasında yer alan müşterilerimizin bu memnuniyetlerini koruyacağımıza hatta memnuniyet seviyelerini daha da artıracağımıza inanıyorum. Bu hizmetin en önemli avantajı müşterilerimizin nerede olurlarsa olsunlar gerçek zamanlı bilgilere doğrudan ulaşabilecek olmalarıdır. MyMazda müşterilerimize sadece bir sonraki servis randevusunu hatırlatmakla kalmıyor aynı zamanda istediklerinde araçlarının tüm servis geçmişini görebilmesine imkan sağlıyor. Ayrıca MyMazda, müşterilerimize en yakın bayinin ya da yetkili servisin nerede olduğu bilgisini sunmanın yanı sıra onların kolayca yol yardımı talebinde bulunabilmesini de mümkün kılıyor.”
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın