Muazzam hindistan

SEBASTIAN VETTEL, ARABA 1, Bitirme Sırası: 1., Başlama Sırası: 1.

“Genel olarak bizim için çok iyi bir yarış oldu ve sonuçtan memnunum. İyi bir başlangıç yaptım, Mark daha da iyi başladı ve 1. Virajda bana yaklaştı, ama ben 3. Virajdan daha iyi çıktım ve öne geçtim. Bir fark oluşturmayı başardım ki bu önemliydi. Yumuşak lastiklerle kendimi çok iyi hissediyordum ve iyi rekabet ediyordum. Daha da fazla idare edebilirdim, ama bir aşamada durmanız gerekiyor. McLaren ile Ferrari bugün sert lastikle hızlıydılar, bu yüzden onlarla fark oluşturmam önemliydi. Yarışın sonunda arabadan kıvılcımlar çıktığını gördüm, ama bu hafta sonu bir sürü arabadan kıvılcımlar çıktı, biz de onlara katılmış olduk. Bizim için harika bir gün ve önemli bir adımdı.”

MARK WEBBER, ARABA 2, Bitirme Sırası: 3., Başlama Sırası: 2.

“Bir KERS sorunuyla mücadele etmemiz gerekti. İzleyiciler için bunun arabayı nasıl etkilediğini bilmek zor olabilir; düzlüklerde elbette güçlüydüm, ama aynı zamanda fren dengesini yönetmem de gerekiyordu. Çocuklar KERS’i düzeltmem için bana yardım etmeye çalışıyor, telsizden benimle konuşuyorlardı. Ek olarak, tek pit stoplu bir yarışta her zaman bir ön-sağ kilitlenmesi yaşamanız ihtimali vardır. Önler çok önemli olduğu için onlara iyi bakmanız gerekir, bu da temponuzu biraz etkileyebilir, ama ben mümkün olduğu kadar soğukkanlı kalmaya çalıştım. Genel olarak sürüş performansımdan oldukça memnunum, daha iyi bir dereceyle bitirmeliydik, ama bugün böyle oldu.”

CHRISTIAN HORNER, TAKIM DİREKTÖRÜ:
“Bugün her iki sürücümüz de muhteşem bir performans sergiledi. Sebastian kusursuz bir yarış çıkardı ve yarışı başından sonuna kadar kesinlikle kontrol etti, her turu önde götürdü. Mark başlangıçta rahat bir ikinciliğe yerleşmiş gibi görünüyordu, ama sonra 20. tur civarı KERS sorunları yaşamaya başladık. Önce sistemi kapatmak, sonra daha düşük bir güçle yeniden çalıştırmak zorunda kaldık, ne yazık ki bu da Fernando’nun pit stoptan sonra yeterince yaklaşmasına izin verdi. Burada DRS’nin özellikle güçlü olduğunu gördük. Mark son derece iyi sürerek kalan turlar boyunca Hamilton’ı arkasında tutmayı başardı. Markalar Şampiyonası’nda maksimum puandan üç puan az alarak liderliğimizi güçlendirdik, Sürücüler Şampiyonası’nda ise Mark, Fernando ile arasını yedi puan daha açtı. Bitişe üç yarış kala hâlâ her yarışı birer birer ele almamız gerekiyor, ama Hindistan’da ikinci kere zafer kazanmak muhteşem ve Sebastian’ın üst üste dört yarış kazanmış olması da dikkat çekici. Hindistan GP 2011’de başladığından beri her turunu önde götürdü.”

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.