Standart olarak hem Huracan Coupe’lerde hem de yeni lanse edilen Spyder versiyonunda motor verimliliğini iyileştiren silindir deaktivasyon özelliği yer alıyor. Bu fonksiyon atmosferik V10 motorlarında da yer alıyor. Tam motor kapasitesi gerekmediğinde, silindir dizilerinden biri kapanıyor ve 10 silindirden 5’i geçici olarak deaktive oluyor. Sürücü hızlandığında ise, sistem anında 10 silindirli moduna geri dönüyor. Bu özellik, yakıt tüketimini azaltırken, CO2 emisyonunu da 283 g/km’ye düşürüyor.
Elektronik olarak kontrol edilen 4WD sisteminde yapılan ince ayarlar, özellikle STRADA modunda, daha nötr ve hatta daha gelişkin bir sürüş tarzı sunuyor.
Huracan’ın sunduğu renk ve tasarım özelliklerinde de önemli yenilikler var. İç tasarımında, kapı kolları ve merkezi konsolun tüm üst kısımları standart olarak deriden yapılmış. Havalandırma bölümleri ise seçkin bir tarzda, mat siyah renginde tasarlanmış.
Müşteriye özel kişiselleştirme programı olan Lamborghini Ad Personam da eskisine göre genişletildi. Lamborghini Sensonum ses sistemini de kapsayan yeni seçenekler eklendi. Sistem, özel Sensonum işareti taşıyan altıgen şeklindeki ses filtrelerinden, 10 kanallı hoparlörleri ve yine 10 adet ses yükselticisiyle 390 Watt RMS sağlayabiliyor.
Motor bölümündeki yeni LED aydınlatması, tercihe bağlı şeffaf motor kapağı ve fiber karbon motor bölmesiyle birleştirilebiliyor. Hız Sabitleme sistemi de özel olarak ayarlanabiliyor. Seyahat paketinde önde ve arkada ilave eşya fileleri, ilave bir 12V ek çakmak ve bardak tutacağı da bulunuyor.
Yorum yazın