Falken’in hedefi 2012’de 200 bayi

Altmış yılı aşkın süredir otomotiv sektöründe faaliyet gösteren Çiftkurtlar Grubu portföyünde bulunan Falken Lastikleri 2012 yılında yeni yatırımlarla dağıtım ağını genişletiyor.

2012 yılı hedefleri hakkında bilgi veren Falken Türkiye Satış ve Pazarlama Müdürü Özer Önaldı,”Dünyanın önde gelen performans lastiklerinden Falken’in 15 yıla yakın bir süredir Türkiye distiribitörlüğünü yürütüyoruz. Küresel ekonomik krize rağmen 2012 yılında Falken’e daha fazla yatırım yapma kararı aldık. Falken için düşündüğümüz yatırımlar özellikle, dağıtım ağının genişletilmesi ve daha kaliteli hizmet anlayışı ile müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik olacak. Bugün 30 ilde 40 tabelalı bayimiz bulunuyor, 2012 yılında 200 bayiye ulaşarak tüm Türkiye’yi kapsamayı amaçlıyoruz” dedi.

‘Türkiye güven veriyor’

Falken Ortadoğu Bölge Müdürü Takashi Hara ise, “Özellikle küresel ekonomik kriz koşullarının hakim olduğu bir konjonktürde Türkiye güçlü ekonomisiyle güven veriyor ve yatırım çekmeye devam ediyor. Falken olarak 1997 yılında Çifkurtlar Grubu ile girdiğimiz Türkiye pazarında 15 yılı geride bırakıyoruz. Bundan sonraki dönemde yeni ürün çeşitleri ve yatırımlarla Türkiye’de büyümeyi hedefliyoruz” dedi.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.