Yemeden-içmeden eğlenceye, güzellikten sağlığa, sinemadan kültür sanata %90’a varan indirimlerle şehrin avantajlı fırsatlarını kullanıcılarına sunan fırsat siteleri artık otomotiv sektöründen markalarla da işbirliği yapıyor. Bunlardan en sonuncusu ve en başarılısı 6-7 Eylül tarihlerinde grup satın alma sitesi kavramının mucidi Groupon’un Türkiye markası olan ŞehirFırsatı tarafından kullanıcılarına sunuldu. Fiat ile işbirliği içerisinde yayınlanan fırsat yoluyla 100 TL değerindeki kuponu satın alan kullanıcılar Fiat Panda satın alımlarında 2000 TL indirimin sahibi oldular. 2 gün yayında kalan fırsattan toplamda 200 kişinin yararlandığı duyuruldu. Önümüzdeki dönemde benzer fırsatların yaygınlaşması ve dönemsel olarak başka markalar tarafından da denenmesi bekleniyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın