Türk otomotiv sektöründeki 53 markayı temsil eden Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD) sektörel büyümeye ivme katmak için ilk kez geçen yıl organize ettiği ODD Satış ve İletişim Ödülleri’nin ikincisi için geri sayım başladı. Yılın en başarılı marka ve iletişim kampanyalarının belirleneceği ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2011 Gladyatörleri, bu yıl yine rekabete heyecan katacak. Jüri ödüle layık görülen marka ve çalışmaları bu kez 9 Ocak 2012 gecesi düzenlenen final gecesinde belirleyecek. Ayrıca bu yıl ilk kez gerçekleşecek bir uygulama ile “Yılın Basın Lansmanı” ödülünü, otomotiv medyasının temsilcileri belirleyecek. Otomotiv sektöründe uzmanlaşan basın mensupları, kendilerine verilen şifre ve kullanıcı adıyla www.oddgladyator.com sitesine giriş yaparak, en beğendikleri lansmanı belirtecekler.
“Satış” ve “İletişim” kategorilerinde 17 farklı ödül
ODD Satış ve İletişim Ödülleri 2011 Gladyatörleri’nde “Satış” ve “İletişim” ana kategorilerinde 17 farklı ödül sahiplerini bulacak. Satış Ödülleri kategorisinde, “En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası”, “En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Modeli”, “En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Markası”, “En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası”, “En Çok Satılan Otomobil Modeli”, “En Çok Satılan Otomobil Markası” ve “En Çok Satılan Marka (Otomobil+hafif ticari)” belirlenecek.
İletişim Ödülleri kategorisinde ise “Yılın TV Reklamı”, “Yılın Gazete İlanı”, “Yılın Radyo Spotu”, “Yılın Dergi İlanı”, “Yılın Basın Lansmanı”, “Yılın PR/Etkinlik Uygulaması”, “Yılın Dijital Uygulaması”, “Yılın Outdoor Uygulaması”, “Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi”, “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” seçilecek.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın