Avrupa pazarlarında satışa sunulmasının ardından ilk yıl içinde 260 bin adeti aşan sipariş almasıyla dikkat çeken ve geçtiğimiz günlerde İngiltere’de 100 bin adetlik satış sınırını aşan Fiat 500, 5. yaş gününü kutlamaya hazırlanıyor. İlk olarak 2007 yılının Temmuz ayında tanıtılan Fiat 500, pazarlara sunulmasının ardından global çapta ulaştığı 800 bin adeti aşan satış başarısıyla da dikkat çekiyor. Avrupa’da satışa sunulduğu tüm ülkelerde ilgi gören Fiat 500, Fiat’ın yükselen marka imajını yansıtan en önemli modellerin başında yer alıyor. COTY (Car of the Year) jürisi tarafından 2008 Yılının Otomobili olarak seçilen Fiat 500, Fiat markasının yükselen marka imajına katkıda bulunduğu kadar satış grafiğine de olumlu yönde etkilemesiyle ön plana çıkıyor. Günümüzün metropol insanının taleplerini karşılayabilen özelliklere sahip Fiat 500, gerek tasarımı, gerek kompakt boyutları ve çevreci motorlarıyla yeni yüzyılın otomobilli yaşam trendlerini başarıyla taşımasının yanı sıra sürücü diz havayastığı dahil standart olarak sunulan 7 havayastığı ve Euro NCAP testlerinden aldığı 5 yıldızla da maksimum güvenlik sunabilen bir otomobil olduğunu ispatlıyor.
Ülkemizde de tüketicilerin beğenisine sunulmaya devam edilen Fiat 500, isteğe bağlı olarak otomatik şanzımanla da kombine edilebilen 1.2 69 HP ve 1.4 100 HP’lik iki benzinli güç ünitesi seçeneğiyle satın alınabiliyor. Pop ve Lounge adı verilen iki farklı donanım paketi bulunan Fiat 500’ün baz ekipman versiyonunda EBD destekli ABS, sürücü ve ön yolcu havayastıkları, yan hava yastıkları, perde havayastıkları, sürücü diz havayastığı, manuel klima, gövde rengi tamponlar ve yan aynalar, krom kapı kolları, metalik boya, MP3 çalarlı müzik sistemi, yükseklik ayarlı ön ve arka kafalıklar, follow me home farlar ve katlanabilir arka koltuklar yer alıyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın