İLK İZLENİMLER
(+) Küçük, vahşi ve kıvrak. Bunlara küstah
bir tasarım ve canlı bir turbo motor da
ekleniyor.
(-) Göreceli olarak fiyatı (Almanya’da
yaklaşık 30 bin Euro) yüksek. Hızlı kullanımlarda
güç aktarım problemleri yaşatabiliyor.
NELER YENİ?
Sebastien Loeb, 7 yıl üst üste Dünya Ralli
Şampiyonu oldu. Hepsinde de bir Citroen’in
direksiyonundaydı. Artık Fransız
üretici, gerçek bir cep herkülüne sahip:
207 HP’lik DS3 Racing.
SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ
Henüz ilk virajı geçtiğinizde yüzünüzde
geniş bir gülümseme beliriyor.
Bu minik resmen harika. Tüm bu
dinamizme rağmen zemin dalgaları ve
bozuklukları gayet iyi bir şekilde emiliyor.
Canlı çalışan ve gaz komutlarına
çok hızlı tepkiler veren turbo motordan
hoş çığlıklar yükseliyor. Ancak
motorun gücü, 18 inçlik lastiklerin
bazen güç aktarım kabiliyetlerini kaybetmesine
neden oluyor.
SONUÇ
Fiyatı rakibi Mini John Cooper Works’ten
daha yüksek. Ancak bunun karşılığı “Made
by Rally Champion” imajı oluyor. Sadece
bu özellik bile fanatikleri için harika bir
şey.
TEKNİK VERİLER
Önde enlemesine yerleştirilmiş 4 silindirli
turbo motor; motor hacmi:
1598 cc; maksimum güç: 207
HP-6000 d/d; maksimum tork:
275 Nm-2000 d/d; 6 ileri manuel
şanzıman; 0-100 km/s: 6.5 sn;
maksimum hız: 235 km/s; tüketim:
6.4 lt/100 km; CO2 emisyonları:
149 gr/km
Bir yanıt yazın