2011 yılı Toyota “Ichiban” Avrupa Müşteri Memnuniyeti Ödülleri, dün Berlin Reichstag’ta düzenlenen törenle sahiplerine verildi. Türkiye’den, hem satış hem satış sonrası hizmetlerde müşteri memnuniyetinde gösterdiği sıradışı performansla ödüle layık görülen Toyota Plaza Sonkar Bayi Sahibi Nedret Ogan ve Genel Müdürü İlker Ogan’a ödülleri Toyota Avrupa Başkanı ve CEO’su Didier Leroy tarafından takdim edildi.
Ödül süreci için Toyota’nın Avrupa bölgesindeki yaklaşık 2 bin 600 bayisinin, marka standartlarına göre sürekli takip edilen performans sonuçları değerlendirildi. Toyota Plaza Sonkar, zorlayıcı kriterleri aşmayı başaran 41 bayi arasında yer aldı.
Törende konuşan Toyota Avrupa Başkanı ve CEO’su Didier Leroy, “Ichiban Ödülleri Toyota’nın ‘önce müşteri’ ilkesinin mükemmel uygulamalarını temsil etmektedir. Toyota ekibinin her bir üyesi ve özellikle müşterilerimize ‘en iyi deneyimi’ yaşatmaya odaklanmış olan bayilerimiz, her zaman ‘en iyiyi sunma’ gayretiyle çalışmaktadır. Bugün Ichiban ödülüne layık görülen bayilerimizin, müşterilerimize en iyi deneyimi yaşatma konusunda lider ve örnek olmaya devam edeceklerine inanıyoruz.” dedi. 2006 yılından bu yana düzenlenen geleneksel “Ichiban Ödülleri” ile Toyota bayilerinin müşteri memnuniyeti performasında da somut gelişimler gözlendi. Geçen süre içinde satışta yüzde 21 ve satış sonrası hizmetlerde de yüzde 14 oranında artan müşteri memnuniyeti sağlandığı istatistiklere yansıdı.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın