Kurulduğu 1946 yılından bu yana her dönemde hep son teknolojiyi temsil eden Avrupa’nın en çok satan 2 tekerleklisi Vespa, erişilebilir ve klasik bir araç olma özelliğine sadık kalan yeni LX 150’yi Türkiye’de satışa sundu. Segmentinde sunduğu en yeni teknolojiyi mükemmel performansı, minimum tüketim ve emisyon değerleri ile destekleyen yeni Vespa LX 150, 150 cc’lik yeni motoru ile adeta geleceğin otomobil teknolojisine göz kırpıyor. Tek silindirli, 4 stroklu, hava soğutmalı, 3 valflı, elektronik yakıt enjeksiyonlu ve en yeni nesil ECU (motor beyni) ile gelişmiş haritalama, yakıt karışımı ve zamanlama yönetimini sağlayan yeni LX 150 artan servis aralıkları ve önceki nesillerine göre %30 oranında iyileşen yakıt tüketimi performansıyla da dikkat çekiyor.
Piaggio Stil Merkezi tarafından tasarlanan hatlarında markanın mirasını vurgulayan ve yeni tasarım fikirleriyle zenginleştirilmiş bir tarzı açığa çıkaran yeni Vespa LX 150, motorun orta kısmında gidondan çamurluğa kadar uzanan kabartmalı kapak olan köprüye odaklanıyor. Vespa motorlarında her zaman var olan, krom kaplamalı ve çamurluk üzerine sabitlenmiş olan arma ise yeni LX 150’nin eskilerden ilham aldığını kanıtlıyor. Yeni Vespa LX 150’de standart olarak kontrol panelindeki LED lambasıyla gösterilen motor kilidi hırsızlık önleme sistemi bulunuyor. Yeni Vespa LX 150, bacak koruması arka plakasında, günlük kullanım sırasında yağmurluk, güneş gözlüğü ya da eldiven gibi küçük objeleri saklamak için işlevsel ve oldukça kullanışlı bir torpido gözü de sunuyor. Siyah, beyaz, kırmızı, gece mavisi ve yeni yeşil renk alternatifleriyle satışa sunulan yeni Vespa LX 150, sunduğu özel aksesuarlarla ile de göz dolduruyor. Hakiki deri seleden, 4mm kalınlığındaki ön cama, zemin döşemesinden deri ve pamuktan yapılan üst kutu iç çantasına kadar birbirinden farklı aksesuarları ile yeni Vespa LX 150 kullanıcılarına konforlu seyahatler sunmayı da ihmal etmiyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın