Gençliğinde Rallye-Escort hayali kuran Dierk, 1977’de
öğrenciyken yetersiz bütçesi nedeniyle gerçekle çabuk karşılaşmış:
Sportif Escort yerine ilk otomobili, 1971 model bir Citroen 2CV 4
olmuş. O günlerin Golf GTI veya Ford Escort’ları kadar “havalı”
olmasa da bu otomobil, sıra dışı olmasıyla yine de sempati kaynağı
olmuş. “Otomobillerin son serserisi” olarak gördüğü 2 CV, yavaş
yavaş meslektaşımızın vazgeçemediği bir yol arkadaşı haline gelmiş.
Hiçbir şeyi ziyan etmemesi, karoser parçalarının dakikalar içinde
değiştirilebilmesi, ilkel değil basit olması, A noktasından B noktasına
asla acele etmeden gitmesi ve sahibine azla da mutlu olmanın
mümkün olduğunu göstermesiyle birçok insanın sevgilisi olan 2 CV’yi
satmak zorunda kaldığı için üzülen Dierk, 1997 yılında kendisine bir
tane daha almış. O günden bu yana ayrılmaz bir ikili olduklarını
söyleyen meslektaşımız, bazen bizi en çok memnun edenin, en basit
değerler olduğunu asla unutmuyor.
Bir yanıt yazın