Türkiye’nin en beğenilen akaryakıt şirketi Shell & Turcas ile lider mobil iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell arasında 2007 yılından bu yana süren işbirliği, yüz binlerce müşteriye hediye akaryakıt, kontör/dakikalar ve sürpriz hediyeler kazandırdı. Turkcell ve Shell’in ortak kampanyalarından faydalanan müşteriler yalnızca son bir yılda 5 milyon TL değerinde avantaja sahip oldu. Türkiye’nin çok kazandıran işbirliği, artan bir sinerjiyle yepyeni ve cazip fırsatlar sunmaya devam ediyor.
Turkcell ve Shell işbirliğinin en yeni kampanyası da yüz binlerce liralık hediye yakıt dağıtacak. Tüm Turkcell’li Club Smart üyelerinin faydalanabileceği kampanyada, kampanyaya üye Shell istasyonlarından 3 Ekim – 17 Kasım tarihleri arasında toplam 300 TL (KDV dâhil) tutarında yakıt alan müşteriler, 10 TL değerinde hediye yakıt kazanıyor. Kampanyadan Shell AutoGas müşterileri de yararlanabiliyor.
Bu kampanyaya ek olarak, Turkcell ve Shell, ilk kez çiftçilere özel bir kampanya ile işbirliklerini geliştiriyor. Çiftçilere özel kampanya Turkcell Yaşasın Çiftçiler Paketi üyelerine de bedava yakıt kazandıracak. 3 Ekim – 17 Kasım 2011 tarihleri arasında Shell istasyonlarından 500 TL’lik (KDV dâhil) yakıt alan Turkcell Yaşasın Çiftçiler Paketi üyeleri, 30 TL’ye varan yakıt hediyesine sahip olacak.
“Müşterilerimiz her zaman kazanır”
Shell & Turcas Pazarlama Direktörü Pınar Mavituna, sektörün iki lider markasının yarattığı sinerjinin tüketicilere uzun dönemli kazanç imkânı sağladığını belirterek, “Başarıyla sürdürdüğümüz işbirliği çerçevesinde 4 yıl içinde konuşma dakikaları, özel katalog hediyeleri ve bedava akaryakıt dağıttık. Shell & Turcas olarak, müşterilerimize en kaliteli hizmet ve ürünleri sunmanın yanı sıra cazip fırsatlar yaratmayı da görev sayıyoruz. Turkcell ve Shell işbirliği her zaman kazandırmaya devam edecek” dedi.
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın ise, çok kazançlı bir kampanyayı daha Turkcell ve Shell müşterilerinin beğenisine sunmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, “Bugüne kadar yüz binlerce Turkcell abonesi, Shell ile gerçekleştirdiğimiz çok başarılı kampanyalara katılarak, kazançlı çıktı. Yalnızca son bir yıl içinde Shell işbirliği ile gerçekleştirdiğimiz kampanyayla müşterilerimize 5 milyon TL değerinde avantaj sağladık. Müşterilerimiz aldıkları kaliteli ve ayrıcalıklı hizmetin yanı sıra, güçlerimizi birleştirerek oluşturduğumuz fırsatlardan da çok memnun kalıyorlar. Biz de müşterilerimizin bu memnuniyetini artırmak için tüm Turkcell’lilerin yanı sıra özel odağımız olan tarım segmenti için de geliştirdiğimiz kampanya ile işbirliğimizi güçlendiriyoruz” diye konuştu.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın