Münih. Yeni BMW alt markasının ön tanıtım faaliyetleri Cumartesi aksamı basladı.
Isık enstalasyonları ve video projeksiyonları Münih’in kuzeyinde Petuelring
yolunun çevresindeki BMW Group binalarını aydınlattı. Dört silindir bloktan olusan
bina, BMW Welt ve BMW Müzesi; BMW i renkleriyle aydınlatıldı.
BMW’nin bu yeni alt markası, BMW Welt’de bugün düzenlenen bir basın
toplantısı ile tanıtıldı. BMW i basın kampanyası, baslangıçta iki tema üzerinde
duruyor.
Salı gününden itibaren, Münih Opera binasında ve Münih çevresindeki diger
meydanlarda dalgalanacak dev bir poster BMW i dünyasını kamuya tanıtacak.
BMW Kurumsal Kimligi’nin tasarım izlerini tasıyan yeni markanın BMW ana
markasıyla olan bagı açık bir sekilde görülebiliyor. Bununla birlikte, tema ve
renkler açısından BMW i yepyeni bir alana giris yapıyor. Dogal bir canlılıga sahip,
son derece estetik görseller ve fütürist bir atmosfer, kampanyanın ayırt edici
özellikleri olacak. 3lk olarak yasam tarzına dair görseller ön plana çıkacak. Tanıtım
daha sonra asamalı bir sekilde, ürünlere iliskin daha fazla içerikle tamamlanacak.
Yeni web sitesi www.BMW-i.com, yeni markanın vizyon sahibi ve sürdürülebilir
yaklasımını ortaya koyuyor. BMW i dünyası hakkında filmler, BMW i3 ve BMW
i8’in arkasında yatan tasarım taslakları ve devrim yaratan mühendislik ilkelerine
iliskin bilgilerle; site, gelecegin mobilitesi hakkında net bir fikir veriyor.
~Yeni BMW alt markası: BMW i
BMW i, sürdürülebilir otomobiller ve mobilite çözümleri
anlamına geliyor
Baslangıçta BMW i3 ve BMW i8 olmak üzere iki model
pazara sunuluyor
Mobilite hizmetleri temel is alanını tamamlayıcı özellikte
BMW i Ventures holding sirketi kuruldu.
Münih. Sürdürülebilir mobilite çözümlerinin gelistirilmesine
yönelik yeni BMW alt markasının tanıtımı gerçeklestirildi. BMW
AG’nin Satıs ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu
Üyesi Ian Robertson, Pazartesi günü Münih’de: “BMW i,
premium mobilitesinde yeni bir hareketi temsil ediyor. Bu yeni alt
markanın tanıtılmasıyla birlikte, BMW Group en yenilikçi ve sürdürülebilir premium
otomobil firması olarak lider konumunu güçlendiriyor. Ürünler ve hizmetler devrim
yaratan bir yaklasım çerçevesinde sekillendirildi; yani sürdürülebilir premium
mobilitesi için amaca dönük tasarım ve amaca yönelik üretim. Bu sektörümüzde
yeni bir gün; bireysel mobilite için yeni bir çag. Bunun adı BMW i – Born Electric.”
açıklamasını yaptı.
7lk etapta, 2013 yılı itibarı ile yeni alt marka altında BMW i3 ve BMW i8 olmak üzere
iki model pazara sunulacak. BMW Group ayrıca, önümüzdeki yıllarda mobilite
hizmetlerinin çesitliligini belirgin bir sekilde artıracak. Bunu basarmak için New
York’da BMW i Ventures adı altında 100 milyon dolarlık yatırımla bir Girisim Sermayesi
sirketi kuruldu.
Robertson, konusmasına “BMW i; sürdürülebilirlik odaklı vizyon sahibi otomobiller
ve hizmetler, ilham verici bir tasarım ve tamamen yeni bir premium mobilite konsepti
sunuyor” seklinde açıklama ~yaptı. BMW i markası, 2007’den bu yana sürdürülebilir
mobilite çözümlerini arastıran bir BMW Group beyin takımı çalısması olan i projesi
dahilinde gelistirilen otomobilleri ve hizmetleri bünyesinde barındırıyor. Bu, BMW
Group’un, degisen müsteri ihtiyaçlarıyla birlikte elektrikli sürüs sistemleri ve hibrid
otomobiller gibi alternatif aktarma sistemlerine yönelik artan talebe verdigi yanıttır.
Büyük sehirlerde, çesitli mobilite konseptlerininin avantajlarını tek bir pakette akıllı bir
sekilde birlestiren çözümler için yaygın bir talep bulunuyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Yorum yazın