x
Türkiye’nin lider, Avrupa’nın ise 6’ıncı büyük lastik üreticisi Brisa, pazar payını yeni girişimleri ile arttırmayı hedefliyor. Çatısı altında bulundurduğu Lassa ve Bridgestone markalarına ait yetkili bayileri ile en yaygın satış ağına sahip olan Brisa, yeni yatırımı ile Türkiye çapındaki bağımsız lastik satıcılarını Lastiğim bayi konsepti ile çatısı altında topluyor.
Brisa, Lastiğim Bayisi olan bağımsız lastik satıcılarına; kurumsal bir kimlik kazandırmanın yanı sıra, ürün, satış ve servis eğitimlerine katılarak iş geliştirme, müşterilerine yol yardımı hizmeti verme olanağı ile hizmet kalitelerini yükseltme ve markaların kampanya fırsatlarını müşterilerine sunma avantajlarını da sağlamış oluyor.
Projeyi yeni hayata geçirmesine rağmen güçlü bir adım ile başlangıçta Türkiye çapında 46 şehirde 170 Lastiğim bayisi kazanan Brisa, bu rakamı 2012 sonuna kadar 250’ye çıkarmayı hedefliyor.
Brisa Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Serdar Demirdağ konuya ilişkin olarak “Türkiye’nin dört bir yanındaki standart bir yapıya sahip olmayan lastik satış noktalarını yeni konseptimiz ile yeni bir yüze kavuşturuyoruz. Hayata geçirdiğimiz Lastiğim konsepti ile bayiler yeni bir yapıya sahip olurken biz de onlarla beraber büyüyerek pazardaki liderliğimizi güçlendirmeyi hedefliyoruz. Bağımsız lastik satıcıları toplam satışımızın yaklaşık yüzde 30’unu oluşturuyor. Bu bizim için önemli bir rakam. Bu nedenle bu satış noktalarına da yatırım yapmaya karar verdik. Bağımsız bayiler bu konsept ile kurumsal bir görünüm ve iş modeline sahip olmanın yanısıra bir çok avantaj elde edecek. Bu konsepti geliştirerek sektördeki hizmet kalitesini yükseltmeyi hedefliyoruz” dedi.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın