Buse Terim’in zevkleri, tercihleri ve gündelik seçimleri ile paralel planlanan Instagram, Twitter ve Vine paylaşımları ile takipçiler bir ay boyunca Adam ile farklı zaman ve mekanlarda ilişkilerini gözlemlediler, merak ettiler, konuya ilişkin tahmin ve yorumlarını paylaştılar. Projeyi destekleyen Vine ve YouTube videoları ise büyük ilgi gördü, özellikle Opel Adam içinde gerçekleştirilen “HarlemShake” konsepti .Projeye özel hashtagler ve farklı paylaşımlarla Adam’a duyulan merak son ana kadar canlı tutuldu ve takipçiler Adam’ın açıklanacağı günü merakla beklediler.
Buse Terim’in, Adam’ın gerçek kimliğini açıkladığı son videosu uc günde 65 bin uzerinde takipci tarafindan izlendi. Takipçiler Adam’ın kimliğini öğrenmelerinin ardından Buse Terim’i sosyal medya hesaplarından mesaj yağmuruna tutarken, proje hakkındaki görüşlerini dile getirdiler.
ADAM & Buse Terim Projesi Özet:
1 Nisan’da başlayan proje, Adam’a göndermelerde bulunan “HarlemShake” videosu ve 26 paylaşılan “Adam kim?”
“HarlemShake” videosu Youtube’da 25 binin uzerinde kisi tarafindan izlendi.
Projenin açıklandığı ve takipçilerin merakla beklediği, Buse Terim’in “Adam Kim?” videosu, Facebook’ta 300 bin takipçiye ulaştı.
Youtube’da “Adam Kim?” videosunun izlenme rakamı 3 günde 65 bin adete ulasti.
Instagram paylaşımları ise toplam 15 binin üzerinde beğeni aldı ve yapılan yorumlarla sosyal medyada önemli bir trafik yaratti.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın