Chevrolet Türkiye 2010 yılını 18.061 adetlik satış gerçekleştirerek, pazara girdiği 2004 yılından beri en yüksek yıllık satış adetine ulaştı. Chevrolet Türkiye 2010 yılını %3,54 pazar payı ile Binek otomobil pazarında 9. Sıraya yükselerek kapattı. SUV 4×4 segmentinin açık ara lideri Captiva 2010 yılında toplam 5.225 adetlik satış gerçekleştirdi. Bu satış rakamı ile 2010 yılında %20,56’lık bir SUV 4×4 Pazar payına sahip olurken, pazarda satılan her 5 SUV 4×4’den birisi Chevrolet Captiva oldu. Türkiye’nin En Dinamik otomobil markası olma hedefi ile çalışmalarına hız kesmeden devam eden Chevrolet Türkiye son 2 yılda %234 (*) büyüme göstererek otomotiv sektörünün “en hızlı büyüyen otomotiv markası” oldu. 2009 yılını 10.408 adetlik satış ile kapatan Chevrolet, 2010 yılını 18.061 adetlik satış ile kapattı. 2010 senesinde ulaştığı bu satış ile, Chevrolet Türkiye pazara girdiği 2004 yılından beri en yüksek yıllık satış adetine ulaştı. 2010 senesini %3,54 Binek Otomobil Pazar payı ile kapatan Chevrolet Türkiye, 9. sıraya yükseldi.
Not: Basın bülteninden
derlemedir.
Bir yanıt yazın