CITROËN, sahip olduğu Marka değerleri; cesaret, yaratıcılık ve teknolojiyi harmanlayarak oluşturduğu yeni modeller ile bu yılki Paris Otomobil Fuarında da göz kamaştırmayı hedefliyor.
Sahip olduğu değerlerin her biri markanın rekabet karşısında ön sıralarda yer alma, pazardaki konumunu sağlamlaştırma, geliştirdiği teknoloji ve yenilikleri ile uluslararası alanlarda daha fazla söz sahibi olma hedeflerini gösteriyor.
CITROËN, fuarda, dünya genelinde satışına ilk kez Türkiye pazarında başlanacak olan yeni sedanı C-Elysée ve uzakdoğu pazarı için tasarlanan C4 L modellerini basın günlerine özel olarak beğeniye sunacak. Sadece basın gününde incelenebilecek olan C-Elysée’in ilk kez tüketiciler ile buluşması ise 14. Uluslararası İstanbul Otomobil Fuarı’nda gerçekleşecek. Paris Otomobil Fuarında DS serisini oluşturan üç modelin versiyonlarının yanı sıra, serinin yeni üyesi DS3 CABRIO da sergilenecek. C Zero ile elektrikli araçlar konusunda deneyimini artıran Citroen , elektrikli otomobillerin de heyecan verici sürüşler sağlayabileceğini DS 3 ELECTRUM ile ispatlıyor.
Marka Citroën C4 L ve C-Elysée gibi iki zarif modelinin lansmanıyla uluslararası gelişimini hızlandırıyor. Citroën’in uluslararası ekibinin sahip olduğu uzmanlık bilgisiyle Fransa’da tasarlanan iki model de Markanın stil, teknoloji, geliştirme ve kalite konularındaki ince teknik bilgi birikimini bünyesinde barındırıyor. Citroën, 1 Kasım’da ilk kez Türkiye pazarında satışa sunacağı yeni sedanı C-Elysée ile pazara yeni bir soluk getirmeye hazırlanıyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın