İlk izlenimler
(+) Rahat görüş özellikleri; başarılı
iç mekan kullanımı; rahat binişler;
basit kullanım.
(-) Eskiden olduğu gibi opsiyonel
olan ESP; iri yapılılar için yüksek
kalan koltuk pozisyonu.
Neler yeni
Burun estetiğinin ardından i10
da Hyundai’nin güncel yüzüne kavuştu.
Benzinli motorun gücü 2
HP artarken emisyon seviyesi de
Euro 5’e çıkarılmış. Yan havayastıkları
standart donanıma alınırken,
arka fren diskleri standart paketinden
çıkarılmış. Arka diskler,
ESP, aktif kafalıklar ve perde havayastıklarını
içeren güvenlik paketinin
içinde alınabiliyor.
SÜRÜŞ
Özellikleri
3.59 m’lik bu cüce şehir içinde
gayet kıvrak bir şekilde ilerliyor ve
dar park alanlarına rahatlıkla çıkabiliyor.
4 silindirli motor fazla vites
değiştirmeye gerek bırakmıyor
ve şehir dışı yollarda da yeterli
ataklığı sunabiliyor. Ancak otoyol
kullanımlarında motorun ses seviyesi
rahatsız edici seviyelere çıkabiliyor.
Süspansiyon ise en bozuk
zeminlerde gayet yüksek bir
konfor sunuyor. Yüksek yapı ve
sert direksiyon sistemi ise sürüşten
sportif keyif almayı imkansızlaştırıyor.
ESP sayesinde
otomobil, engel aşma testlerini de
başarıyla geçebiliyor.
Sonuç
Başarılı özellikleri harmanlayan
i10, geniş iç mekanının da yardımıyla
çok yönlü bir yetenek haline
geliyor. Eğer uygun fiyatlı ve
pratik bir şehir otomobili arıyorsanız
doğru bir seçenek olabilir.
Teknik veriler
Önde enlemesine yerleştirilmiş
4 silindirli motor; motor hacmi:
1086 cc; maksimum güç: 69
HP-5500 d/d; maksimum tork: 99
Nm-4500 d/d; 5 ileri manuel şanzıman;
0-100 km/s: 15.0 sn; maksimum
hız: 156 km/s; tüketim: 4.7
lt/100 km; CO2 emisyonları: 110
gr/km.
Kokpit okunaklı ve anlaşılır bir yapıya sahip. İşçilik kalitesi yüksek ve sağlam bir etki bırakıyor. CD’li radyo standart, klima ise opsiyonel.
Bagaj hacmi 225-925 lt arasında. Arka koltukların sırtlık ve minderleri ayrı ayrı katlanabiliyor ve düz bir zemin elde ediliyor.
Bir yanıt yazın