Daihatsu’nun yoğunlaştığı SUV segmentininse, pazara yeni katılan markaların ve değişen tüketici trendlerinin etkisi ile pazarın üzerinde bir büyüme kaydettiğini belirten Beşer, 35 bin adedin üzerinde bir pazarın söz konusu olduğunu söyledi. Beşer’e göre 2010 senesinde yüzde 41’lik artış öngördüğü segmentin büyümesinde özellikle kompakt SUV modellerin payının artmasının etken olduğu görüşünde. Beşer ayrıca, Daihatsu olarak özellikle otomatik vitesli kompakt SUV taleplerini 4×2 ve 4×4 modelleriyle karşıladıklarını, tüketicilere Terios ECO modelleri ile gerek ekonomik ve gereksede ekolojik alternatifler yaratarak yine segmentteki alternatif yakıtlı SUV taleplerini karşıladıklarını belirtti. Marka olarak 2010 başında 4×2 modellerini pazara sürerek ürün gamını genişlettiklerini, SUV modellerine özel stil paketleri ile tüketicilerin araçlarını kişiselleştirmelerine yardımcı olduklarını belirten Beşer ayrıca Ekim ayı itibarı ile Daihatsu Finans tüketici finansmanı projesinin devreye gireceğini söyledi. Beşer son olarak ise Daihatsu markasıyla 2010 yılını 750 adetle kapatıp SUV segmentinden yüzde 2 pay almayı hedeflediklerini belirtti.
Keyif için yaratıldı
BMW 320d, yenilenmesinin ardından çıtayı biraz daha yükseğe çıkardı.
Bir yanıt yazın