Hyundai i40 özellikle Avrupa Pazarı hedef alınarak Almanya Rüsselsheim’da bulunan Hyundai Avrupa Ar-Ge Merkezi tarafından geliştirildi. Hyundai’nin D Segmenti’ndeki yeni modeli, markanın “New Thinking. New Possibilities – Yeni Yaklaşım. Yeni Olanaklar” anlayışı çerçevesinde piyasaya sunduğu ilk model olma özelliğinde.
D Segmenti’ndeki rekabeti kızıştıracak Hyundai i40 Sedan, 2011 yılının son çeyreğinde satışa sunulacak. 4.74 metre uzunluğundaki yeni model ücretsiz yol yardımı, ücretsiz Check-up ve garanti ayrıcalığı sunarak markaya sektörde farklılık kazandıran “5 Yıl, Üçlü Bakım Paketi” ile müşterilerle buluşacak.
Hyundai Motor Europe Kıdemli Başkan Yardımcısı Allan Rushforth, Hyundai i40’ın dünya prömiyeri ile ilgili yaptığı konuşmada, i40’ın Station Modeli’nden sonra Sedan’ı ile de aynı ilgiyi kazanacağından emin olduğunu söyledi ve sözlerine şöyle devam etti: “Sedan modelimiz de Station modelimiz gibi üstün işçilik kalitesi, konfor ile düşük tüketim oranları ve etkileyici tasarıma sahip. D Segmenti müşterilerinin beklentilerinin karşılığını en iyi şekilde verecek i40’ın segmentinde rekabetin sınırlarını yeniden belirleyeceğini hepimiz görüyoruz. i40 için yüksek ancak ulaşılabilmesi mümkün hedeflerimiz var. Sedan ve Station olarak toplamda yıllık 60 bin adetlik satış hedeflediğimiz i40, sadece 2011 yılı sonuna kadar bize Avrupa Pazarı’ndaki payımızda yüzde 3’lük artış sağlayacak”
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın