Renault Grup markası Dacia otomobil dünyasında gerçek bir ezber bozan.
7 senedir sürekli büyümekte olan Dacia markası, otomobil pazarının vazgeçilmez bir oyuncusu haline geldi. İyi düşünülmüş, çok geniş iç mekânlı modelleriyle, Dacia güvenilirlikten hiçbir ödün vermeden rakipsiz bir fiyat/standart oranı sunuyor. Dacia bugün gerçek bir başarı öyküsüne imza attı.
Nisan 2010’da lansmanı yapılan, markanın altıncı modeli SUV Dacia Duster, anında başarıyla tanıştı (bugün itibariyle dünyada yaklaşık 127 000 adet Duster satıldı). Araç markanın başlattığı sportif atılının amiral gemisi konumunda: Alain Prost ile Trophée Andros (iki dünya ikinciliği), Aïcha des Gazelles Rallisi (2011’de 2. lik ve 3. lük)…ve yakında « Pikes Peak International Hill Climb » tırmanma yarışı.
Cesur ve iddialı bir markaya yaraşan bir sportif coşku.
Dacia Duster “No Limit” ekstrem performanslı sıra dışı araç. Proje süresince otomobil yarışları konusundaki eşsiz uzmanlığını ortaya koyan ve aynı zamanda bazı parçaları temin eden Renault Sport Technologie’nin desteğiyle Tork Engineering (tasarım, üretim, montaj, geliştirme) ve Sodemo (motor) ekipleri tarafından sipariş üzerine özel olarak hazırlandı.
Dacia Duster « No Limit », yarıştığı « Unlimited » kategorisinin teknik şartnamesine uygun şekilde tasarlandı: Güç veya silindir hacmi sınırlaması yok, ağırlık serbest, lastikler serbest, aktarma tipi serbest, aerodinamik yapı serbest.
Dacia Duster « No Limit » fiberglas kupasının altında başta aşağıdakiler olmak üzere son derece gelişmiş ileri teknolojili aksamlar saklıyor:
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Yorum yazın