İLK İZLENİMLER
(+) Canlı motor; homojen çalışan otomatik şanzıman; etkileyici tasarım; yüksek performans.
(-) Bazı detaylar özensiz; kullanımı zor tavan; yüksek fiyat; vasat direksiyon.
NELER YENİ?
Supersports, coupe Aeromax ile roadster R8’in bir melezi. Bunun sonucunda ortaya, üretimi 200 adetle sınırlandırılmış hoş bir Targa çıkmış.
SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ
Bu V8 motorlu son Morgan modeli, yolda rahat ve kendine güvenen bir karakter sergiliyor. Bunda en önemli rolü, yuvarlak hatların hakim olduğu nostaljik karoserin altında görev yapan BMW V8’i oynuyor. 4.8 lt hacimli bu atmosferik makine, ZF’in 6 ileri oranlı otomatik şanzımanıyla çok iyi bir uyum içinde çalışıyor. 367 HP’lik yüksek güç, 1180 kg’lık göreceli düşük ağırlıkla birleşince otomobil, bir roket gibi ilerliyor. Ancak bu otomobil de zayıflıklarda muaf değil: Direksiyonun sergilediği şaşırtıcı banallik, genelde beğenilen iç mekanın kalite hissini bayağı düşürüyor. Bunun dışında fren pedalı fazla sol tarafta konumlandırılmış, direksiyon ise sertlikle yumuşaklık arasında çok hızlı geçişler yapıyor.~SONUÇ
Eğer bolca paranız ve sıra dışı otomobillere merakınız varsa bu Morgan, gerçekten ilginç bir seçenek olacaktır.
TEKNİK VERİLER
Önde uzunlamasına konumlandırılmış V8 motor; motor hacmi: 4799 cc; maksimum güç: 367 HP-6100 d/d; maksimum tork: 490 Nm-3600 d/d;6 ileri oranlı otomatik şanzıman; performans ağırlığı: 3.2 HP/kg; 0-100km/s: 4.2 sn; maksimum hız: 273km/s; tüketim: 10.8 lt/100 km; CO2 emisyonları: 256 gr/km
Bir yanıt yazın