İlk izlenimler
(+) Güç aktarımı; türünün en iyilerinden
direksiyon hassasiyeti ve sürüş özellikleri;
harika bir motor sesi
(-) Düşük konfor; minimalist donanımlar;
yüksek fiyat
Neler yeni?
Daha yüksek güç, daha yüksek ağırlık.
Cayman R’ın gücü 10 HP artmış ama ağırlığı
da 55 kg yükselmiş. Süspansiyonu ise
20 mm daha alçak ve 19 inçlik alüminyum
jantları ve sabit arka spoyleriyle her an saldırmaya
hazır gibi görünüyor.
Sürüş özellikleri
Mükemmel! Cayman S bile birinci sınıf
bir sürüş makinesiydi, R ise bunu bir
adım daha ileri taşıyor. 19 inçlik jantlar,
mekanik arka aks kilidi, daha güçlü negatif
kamber ve inanılmaz bir netliğe sahip
direksiyon ile Cayman R, asfalta neredeyse
yapışıyor. Durum böyle olunca
koltukların başarılı yan destekleri de gerçekten
işe yaramış oluyor. 330 HP’lik motor
ise artık çok daha güçlüymüş gibi hissettiriyor.
Aslında bu histe, kapaklı kontrollere
sahip egzozlardan yayılan mükemmel
sesin de etkisi çok.
Teknik veriler
Ortada uzunlamasına yerleştirilmiş 6 silindirli
boxer motor; motor hacmi: 3436 cc;
maksimum güç: 330 HP-4700 d/d; maksimum
tork: 370 Nm-4750 d/d; 6 ileri oranlı
manuel şanzıman;~ 0-100 km/s: 5.0 sn;
maksimum hız: 282 km/s; tüketim: 9.7
lt/100 km; CO2 emisyonları: 228 gr/km
Sonuç
Parası olanlar için kesinlikle satın alınabilecek
seçenekler arasında yer alan
bir model. Hem de S’ten 7 bin 500 Euro
daha pahalı (Almanya fiyatlarında) olmasına
ve klima ve müzik sistemine sahip
olmamasına rağmen.
19 inçlik
jantların
ardındaki
seramik
frenler çok
güçlü.
Daha büyük olan
sabit arka
spoyler siyah
renge boyanmış.
Bir yanıt yazın