Jeep Wrangler dağ bayır, dere tepe
dolaşabileceğiniz ve bunların
tamamını korkusuz bir şekilde
yapabileceğiniz araçlardan biri. Görkemli
yapısı ile keyif veriyor ve göze son
derece iyi görünüyor. Üstelik karoserinin
üzerinde yer alan tüm parçaların
tamamen sökülüp takılabiliyor olması
da onun Lego felsefesiyle benzeşmesini
sağlayan özelliklerinden. Bu aracı tercihlerinize
ve ihtiyaçlarınıza göre, tıpkı
bir lego gibi şekillendirebiliyorsunuz.
İsterseniz tavanını isterseniz kapılarını
yerinden çıkarıp yolunuza o şekilde
devam edebiliyorsunuz.
2.8 lt 200 HP’lik güçlü dizel motoru
460 Nm’de tork üretiyor. İddialı ve
güçlü görünen yapısına son derece
uyumlu olan bu motor seçeneği ile
performanslı kullanımlara da imkan
tanıyor. Özellikle yaptığımız otoyol kullanımları
sırasında sergilediği performansı
beğendik. 4 kademeli otomatik
şanzımanı ile genel olarak uyum içinde
çalışıyor. Özellikle şehir ve arazi şartları
kullanımları sırasında şanzımanın
sergilediği performans yeterli. Otoyol
kullanımlarında ise biraz gürültülü
olması kaçınılmaz bir son oluyor.
Kullanım
sırasında sürücünün kendisini
de çok güçlü hissetmesini sağlayan
araç, bu segmente adını vermesinin
boşuna olmadığını iddialı karakteri ile
ortaya koyuyor. Belki burada ilerleyemez
dediğiniz arazi şartlarında bile
(elbette lastiklerinin de büyük desteği
ile) bu araç gideceği yoldan hiç dönmüyor.
Şehir içi kullanımlar sırasında
da büyük ve heybetli yapısına rağmen
beklediğimizden daha rahat bir sürüş
karakteri var.
Sonuç
Jeep Wrangler görünüm
konusunda son
derece çekici. Legoları
andıran yapısı sayesinde
onu istediğiniz
şekle bürüyebiliyorsunuz.
Elbette bu ihtişamlı
görünüm boşa
değil. Bu segmente adını vermeye hakkı
olduğunu her türlü yol şartında yapılan
sürüşlerde kolayca ispatlıyor.
Bir yanıt yazın