Tüm pratikliklerine rağmen coupe-cabrioların da bir problemi var: Arka kısımları biraz kaba görünüyor. Ne yazık ki Karmann da, iki parçalı cam tavanı Renault Megane CC’nin bagajına sığdırmaya çalışırken bunu engelleyememiş. Ancak Karmann, neredeyse bir metrekarelik cam yüzeyi ve ince tavan çıtalarıyla gerçekten havadar ve ferah bir iç mekan elde etmiş. Rüzgar ve güneşin keyfini çıkarmak için beklemek gereken süre 21 saniye. 100 km/s’ye kadar iç mekandaki hava türbülansları oldukça düşük. İç mekana rüzgar girmemesi ve yüksek konfor, üstü açık kullanım keyfini gerçekten artırıyor. 1.4 lt130 HP’lik motor ise aracın 1.6 tonluk ağırlığının altında zorlandığını hissettiriyor. Bunun nedeni ise diğer bir coupe-cabrio problemi: Masif tavan yapısı ağırlığı artırıyor.
TEKNİK VERİLER
Önde enlemesine yerleştirilmiş 4silindirli turbo motor; silindir başına 4 supap; motor hacmi: 1397cc; maksimum güç: 130 HP-5500d/d; maksimum tork: 190 Nm-2250 d/d; önden çekiş; 6 ileri manuel vitesli şanzıman; 0-100 km/s:10.7 sn; maksimum hız: 200 km/s; tüketim: 7.3 lt/100 km;
Keyif verenler
Panoramik cam tavan, kapalıyken bile güneşin iç mekana girmesine izin veriyor.
Can sıkanlar
Tavan açıkken bagaj, kullanışsız dar bir mağaraya dönüşüyor.
Sürpriz oldu
Yüksek fiyat politikası garip: Yüksek bir donanım seviyesi yerine makul fiyatlı bir baz model daha iyi olurmuş. ~SONUÇ
İç mekana ferahlık sağlayan cam tavan, Megane’ın üzerinde yüzüyormuş gibi görünüyor. Yüksek konfor, kaliteli işçilik ve düşük rüzgar türbülansları da cabrio keyfini artıran özellikler. Ancak arka kısım biraz kaba görünüyor. Avrupa’daki satış fiyatları da biraz yüksek. Ne yazık ki bu hoş görünümlü Coupe Cabrio kısa süre içerisinde Türkiye’de görülemeyecek. En azından 2010 yılı içerisindeki ithalat programında bulunmuyor.
Bir yanıt yazın