Hofele’nin gövde kiti
öncelikle köşeli
tasarımıyla dikkat
çekse de VW’nin orijinal
ana tasarım hatlarını aynen
koruyor. Özellikle
çamurluk genişletmeleri
aracın çok daha dinamik
bir etki bırakmasını
sağlıyor.
Öndeki aerodinamik
eklentiler, standart
sis farları için yuvalar
da içeriyor. Bu eklentiler
aracın burnunun, yol
rüzgârını çamurluk çıkıntıları
üzerinden yanlara
doğru daha iyi yönlendirmesi
sağlamış. Ön
ızgara ise iki adet enlemesine
kalın şeritle kapatılmış.
Bu şeridin üzerinde
ise markanın amblemi
olan ayı figürü yer
alıyor. Mühendisler ön
görünüme uygun bir arka
difüzör de tasarlamışlar.
Ancak arkadaki asıl
etkileyici değişiklik,
iç içe geçmiş ikişer elips
şeklinde tasarlanan çiftli
egzoz çıkışları. Bunun
dışında Hofele, çiftli yuvarlak
egzoz çıkışı seçeneği
de sunuyor. Touareg
için Hofele, etkileyici
tasarımlara sahip farklı
boyutlarda (20-22 inç arası)
jant seçenekleri de
sunuyor.
Touareg için sunulan
değişiklikler aslında gövde
kitiyle sınırlı değil.
Çünkü iç mekan için de
değişiklik alternatifleri
sunuluyor. Bunlardan ilki,
“Star-Light” adlı iki
renkli deri döşeme tasarımı.
Hofele tarafından
tasarlanan bu deri döşemeler,
isteğe bağlı olarak
kapı içlerine de uygulanabiliyor.
Elektronik yükseklik
ayarı ise havalı süspansiyonu,
araç dururken 40
mm alçaltıyor. 80 km/s
hıza kadar bu yükseklik
korunurken, 80 km/s’nin
üzerinde ise süspansiyon
yüksekliği otomatik olarak
standart seviyeye çıkıyor.
3.0 TDI motor için hazırlanan
performans kiti
ise motorun 240 HP
olan standart gücünü
275 HP’ye, 500 Nm’lik
standart torkunu ise 580
Nm’ye çıkarıyor. Bu sayede
araç, 0-100 km/s’yi
6.9 saniyede gerçekleştirirken,
229 km/s’lik bir
maksimum hıza ulaşabiliyor.
Yorum yazın