Türkiye çapında 81 noktada faaliyet gösteren yaygın yetkili servis ağı ile müşterilerine satış sonrasında en üstün hizmeti sunan Hyundai, düzenlediği etkinlikle başarılı servis danışmanlarına bilgi ve becerilerini sergileme fırsatı sundu.
Yapılan ön elemeler sonucu belirlenen 20 finalist, olimpiyata katılım için Türkiye’nin çeşitli bölgelerinden İzmit’e geldi. Tüm gün süren mülakat ve rol çalışmalarında bilgi ve becerilerini sergileyen servis danışmanları gün içinde Hyundai Fabrikası’nı da gezme fırsatı buldular.
Shell & Turcas Petrol, PDR Group Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri, TEM Yönetim Geliştirme Hizmetleri’nin katkılarıyla düzenlenen mücadelede birinciliği İstanbul Bayraktar Hyundai Plaza’dan Özhan Menekay, ikinciliği ise Ankara Neziroğlu Hyundai Plaza’dan Zafer Kuplay elde etti. Hyundai 1. Ulusal Servis Danışmanları Olimpiyatı’nın üçüncülüğünü ise İstanbul Uçar Hyundai Plaza’dan Mehmet Coşkun ve Mersin Derya Hyundai Plaza’dan Esra Eğin paylaştı.
Satış sonrasında müşteri memnuniyetinin sağlanmasında en üstün rolü oynayan Hyundai, düzenlemiş olduğu Servis Danışmanı Olimpiyatı ile bu konuda önemli bir başarıya daha imza atmış oldu. Düzenlediği eğitimlerle servis danışmanlarının gelişimlerine büyük katkı sağlayan Hyundai, satış sonrası müşteri memnuniyetindeki başarısı ile de her zaman dikkat çekiyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Yorum yazın