İspanyol Iker Casillas, Alman Lukas Pudolski, İtalyan Guiseppe Rossi, Fransız Karim Benzema ve İngiliz Daniel Sturridge’den oluşan Hyundai Takımı Hyundai’nin Euro 2012 Ana Sponsorluğu çerçevesindeki kampanya ve organizasyonlarda markanın elçisi olacak. Sahada her biri diğerinin rakibi olan bu yıldız isimler Hyundai’nin Avrupa’daki gelişiminde marka bilinilirliğinde fayda sağlayacak.
Hyundai’nin bu isimleri marka elçisi olarak seçmesindeki en büyük etken, yıldız futbolcuların da aynı Hyundai gibi sağlam ve emin adımlarla hızla kendi alanlarında yükselmeleri. Dünyanın en hızlı gelişen otomotiv markası Hyundai, Avrupa’da da gelişimini daha da fazla hızlandırmak için, kendini hızla geliştiren ve liderliğe yükselen bu yıldız futbolcularla birlikte hareket etme kararı aldı.
Hyundai Euro 2012 Ana Sponsorluğu ve Hyundai Takımı projeleri ile birlikte sosyal sorumluluk projesi de başlattı. Proje yetenekli genç futbolcuların keşfedilmesi ve geleceğin yıldızlarının yetiştirilmesini amaçlıyor. Hyundai’nin global kurumsal Facebook sayfası www.facebook.com/Hyundaiworldwide üzerinden futbol meraklıları Hyundai Takımı oyuncularından en sevdiğini “Beğen” seçeneği ile seçtiği takdirde Hyundai projeye 1 Euro kaynak sağlayacak. Toplam 250.000 Euro kadar kaynak sağlanmasını hedefleyen Hyundai bu sayede futbolun gelişimine katkı sağlayacak.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın