‘New Thinking. New Posiibilities. – Yeni Yaklaşım. Yeni Olanaklar’
Hyundai Motor Avrupa Başkan Yardımcısı Allen Rushforth; konuşmasında; “Tamamen yeni bir otomobil olan i40, Hyundai’nin “Yeni Yaklaşım.Yeni Olanaklar” sloganını en iyi şekilde doğruluyor” ifadesini kullandı. Rushforth sözlerine şöyle devam etti; i40, Hyundai’nin geçmişten günümüze nasıl bir gelişim gösterdiğinin ve “Modern Premium” dediğimizde tam olarak neyi ifade ettiğimizin en güzel örneğidir. Son yıllardaki en belirgin ve dikkat çekici yeni modelimiz olan i40, Avrupa Pazarı’nda D Segmenti’nin en popüler modeli olacak. Piyasaya ilk olarak Avrupa D segmenti satışlarında %50 lik paya sahip Station Wagon modelini sunarak modeli kısa sürede Avrupa Pazarı’nda tanıtmayı planlıyoruz.”
Hyundai önümüzdeki 5 yılda, Avrupa Pazarı D Segmenti’nde %12,6’lık büyüme öngörüyor. Bu öngörü paralelinde 2016 yılında kıta genelinde toplam D segmenti satışlarının 890 bin adede ulaşması beklenirken, Hyundai 2012 yılının tamamında toplam 60 bin adetlik satış hedefliyor. D Segmenti’nde Toyota Avensis ve VW Passat ile mücadele edecek Hyundai i40, segmentinde ilk 5 sırayı hedefliyor.
Etkileyici Dizayn
Hyundai i40, tasarımında geçmiş yıllarda tanıttığı Genus Konsepti’nden esintiler taşıyor. Hyundai’nin Avrupa Pazarı için tasarlamış olduğu D Segmenti’ndeki konsepti Genus, kullanışlı ama bir o kadar da etkileyici tasarımı ile dikkatleri üzerine çekmişti. Genus aynı zamanda altı köşeli ön ızgarası ile markanın tasarım anlayışında bir çağ açtı ve bugün markanın Avrupa’da yüzü olan tasarıma öncülük etti.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Yorum yazın