Michelin global web sitesinde (http://www.michelin.com/corporate/) yeni bir sohbet robotu özelliğini başlattı. Bu özellik, ziyaretçilerin istedikleri zaman ünlü Lastik Adam (Bibendum) ile sohbet etmelerine olanak tanımaktadır. VirtuOz tarafından yaratılmış olan bu akıllı animasyon karakteri, sitenin ana sayfasında görünmekte ve kullanıcılar ile Michelin markası arasında insanımsı bir arayüz sağlamaktadır. Bu açıdan bakıldığında, Lastik Adam kullanıcılarla etkileşim kuran dünyaca ünlü ilk marka ikonudur.
Michelin’in iki resmi dili olan hem İngilizce hem de Fransızca dillerinde sohbet eden ve her ay yaklaşık olarak 10 bin konuda sohbet edecek şekilde programlanmış olan bu akıllı sanal ajanı, gerek şirket gerekse Lastik Adam hakkındaki sorulara yanıt verirken, bir yandan da ziyaretçilerin sitede yollarını bulmalarına yardımcı olacaktır.
1898 yılından beri markanın ikonik maskotu olan Lastik Adam; şirket, şirketin tarihi ve işleri hakkında bilgi almak için olası en iyi elçidir. Yapay zekâ benzeri teknolojiye dayanan sanal karakterin ardında yatan bu sistem, her yeni sohbetten bir şeyler ‘öğrendikçe’ kendini geliştirecektir.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın