Gövdenin altında kullanılan Skyactiv teknolojisi,
yavaşlama esnasında kinetik enerjiyi
elektrik enerjisine çeviren Mazda’nın ilk
rejeneratif fren sisteminde olduğu gibi enerjiyi
kapasitörlerde depoluyor ve ardından
bu enerjiyi aracın elektrikli donanımlarına
güç vermek üzere kullanıyor. Böylece motor
üzerindeki yük azaltılarak yakıt tasarrufu sağlanıyor.
Yeni Skyactiv-D dizel motor, Mazda
i-stop sistemi, yeni hafif şasi teknolojileri ve
aerodinamik yapı ile birlikte kullanılan bu
teknoloji, Mazda Takeri’nin üst düzey performans
ve sürüş konforu sunmasının yanı
sıra mükemmel seviyelerde yakıt tasarrufu
elde etmesini de sağlıyor.
Türkiye’deki 25. yılında rüya arabaların altında 13 ili gezecek
13 ili ziyaret ederek otomobil ve 4×4 ürünlerinin tanıtımını yapacak.
Bir yanıt yazın