Akaryakıt sektörünün öncü markası OPET’in Full Serisi Madeni Yağları bilgilendirme toplantıları “Neden OPET…” konu başlığı ile düzenleniyor. Servis müşterilerinin ve sanayi sitelerindeki müşterilerin misafir edildiği ve “Yavuz Seçkin ile Yağ Adam Show” ile renklenen toplantılar, aynı zamanda son kullanıcılara yönelik, yerinde eğitim uygulamaları ile müşterilerini bilinçlendirmeyi amaçlıyor.
OPET Madeni Yağlar Pazarlama Müdürü Serdar Aydinç, OPET bölge toplantıları ve Yavuz Seçkin’le Yağ Adam Show ile tüm yağ kullanıcılarına ve yağ satışı gerçekleştiren firmalara ulaşmayı hedeflediklerini belirterek, “Hızla yükselen pazar payımızda emeği olan değerli müşterilerimizin her zaman yanlarında olduğumuzu hissettirmek için bu tarz projelere devam edileceğini” söyledi. Sadece Türkiye’de değil madeni yağ ve oto bakım ürünleri ihracatında da çok güçlü olduklarını kaydeden Serdar Aydinç sözlerini şöyle sürdürdü: “Geçtiğimiz yıl lansmanını yaptığımız full markalarımız ile ileri teknoloji yağlar üretiyoruz ve ülkemizdeki yağ ihtiyacının tamamını karşılayacak ürün gamına sahibiz. Ülke çapında güçlü bir distribütör ağına ve depolama kapasitesiyle ve yüzü aşkın satış temsilcimiz ve bölge müdürümüzle sürekli pazarın nabzını tutuyoruz. Ayrıca 20’yi aşkın ülkeye yağ ve oto bakım ürünü gönderiyoruz. Bölge Toplantılarımız ile gücümüzü müşterilerimiz ile paylaşıyoruz, eksiklerimizi tamamlıyoruz, müşterilerimizin taleplerini dinliyoruz, çalışmalarımızın ardından “Yavuz Seçkin ile Yağ Adam Show”ları düzenliyor, müşterilerimiz ile hep birlikte eğleniyoruz.”
OPET, madeni yağlarda güvenilir marka
OPET Madeni Yağları sadece distribütör kanadında değil, OEM kanadında da güçlü ürünler içeriyor. TOFAŞ’ın Türkiye’de onayladığı ilk ve tek madeni yağ üreticisi olan OPET, aynı zamanda Ford Motor Yağları, New Holland ve Case IH yağların da üretici firması.
Tofaş, Ford, New Holland, Türk Traktör, Mercedes Benz, Otokar, MAN, TATA, ISOTLAR OPET’in işbirliği yaptığı markalardan bazılarını oluşturuyor. OEM konusunda OPET tüm teknik uzman kadrosu ile sahada bire bir müşterinin yanında bulunuyor. Fullcheck hizmeti ile müşterilere internet üzerinden yağ analiz raporları ve araçlarına ait teknik takip raporlar sunuluyor. Fullmatch sistemi ile online olarak yağ tavsiye sistemi sağlanarak Ar-Ge konusunda OEM’ler ile ortak projeler geliştiriyo.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın