Paris Otomobil Fuarı Peugeot standı açılış

Peugeot Genel Müdürü Maxime Picat : “İçinde bulunduğumuz zor dönemde çok önemli sınav ve hedefler bizi bekliyor ve Paris Otomobil Fuarı başlattığımız atağın kanıtlarını ortaya koymamız için eşsiz bir fırsat oluşturuyor. Biz bu atağı 2012 yılında 208 ile başlattık. Ve 208 iyi gidiyor! Lansmanından bu yana 120 000’den fazla sipariş ile 208 şimdiden başarılı oldu. Ağustos ayında Fransa’da en çok satılan model, geçen ay Avrupa’da en çok satılan 3. Model oldu.

Alınan ilk sonuçlar mükemmel, ve inanıyoruz ki alacağımız yeni sonuçlar da en kısa sürede 208’in bütün potansiyelini ortaya koyacaktır.

Halen sürdürdüğümüz stratejimizi 2 temel eksene dayanıyor: Bir yandan, gamda yükseliş, ve öte yandan uluslararası büyüme.

Gamda yükseliş stratejimiz meyvelerini verdi, bugün itibariyle sattığımız araçların %20’si Premium sınıfa dahil, bu da 2011’e göre 1 puan artış demek oluyor. İkinci stratejik eksenimiz ise, uluslararası büyüme. Bugün Paris’te küreselleşme stratejimize destek olacak 2 önemli ürün tanıtıyoruz. Yeni pazarları fethe çıkan, yeni sedanımız yeni Peugeot 301. İkinci uluslararası kozumuz, 2008 Concept, hem Avrupa’da, hem de Çin’de ve Latin Amerika’da müşterilerin beklentilerin karşılayan şehir SUV’u.

Paris Otomobil Fuarı’nda tanıtımın yaptığımız bütün modeller müşterilerimize verdiğimiz sözün, Motion & Emotion sloganımızın, bu benzersiz işlevsellik ve heyecan birlikteliğinin birer kanıtını oluşturuyor. Son günlerde Peugeot’dan çok konuşuluyor oldu, çünkü mevcut koşullarda dahi biz her zamankinden daha çok ataktayız.” dedi.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.