Markanın önceliklerinden biri olarak kabul edilen Hizmet kalitesinin ve müşteri memnuniyetinin iyileştirilmesi hedefi, iddialı bir bayi seferberlik projesinin başlatılmasına yol açtı. “Podyum” projesine katılan 22 ülkenin bir tek hedefi bulunuyor. Bu hedef 2012 yılında hizmet kalitesi yönünden ilk üç marka arasında yer almak.
Proje 2010 yılında Batı Avrupa’da, ardından Orta ve Doğu Avrupa ülkelerinde, Rusya’da ve Türkiye’de başlatıldı. Halen 19 ülkeyi kapsayan bu operasyon 2011 yılının ilk yarısında Arjantin, Brezilya ve Çin’de uygulamaya konacak.
Proje 2010 yılında Batı Avrupa’da, ardından Orta ve Doğu Avrupa ülkelerinde, Rusya’da ve Türkiye’de başlatıldı. Halen 19 ülkeyi kapsayan bu operasyon 2011 yılının ilk yarısında Arjantin, Brezilya ve Çin’de uygulamaya konacak.
17 Şubat 2011 günü Paris’te Carrousel du Louvre’da düzenlenen Hizmet Kalite Ödülleri törenine bütün kıtalardan 1 300 kişi katıldı. Türkiye’den Ankara Göral Otomotiv adına Nezih Allıoğlu ve Hatay Günay Otomotiv adına Halef Günay Hizmet Kalite Ödülü’nü Peugeot Genel Müdürü Vincent Rambaud’dan aldılar.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın