Loutraki Alexandreio Kongre Merkezi ‘nden start alan klasik tutkunları, 2 gün ve ve 24 özel etaptan oluşan toplam 820 km’lik zorlu parkuru tamamlayarak Argos’taki finiş çizgisine ulaştılar. Bazılarının kapalı pistlerde yapıldığı özel hız testleri Yunanistan’ın dağlık bölgelerindeki zorlu yollarda gerçekleştirildi.
Rallide, yeşil kategoride (E-F1-F2) 36 araç, kırmızı G1-G2 kategorisinde 23 araç, kırmızı G3-G4 kategorisinde 24 araç, kırmızı G5 kategorisinde ise 31 araçla; toplam 114 araç yarıştı. Sadece 102 aracın yarışı tamamlayabildiği zorlu rallide, 1957 model Volkswagen Karmann Ghia Convertible ile yarışan Sinan Evman (pilot) ve Seyhan Atay (copilot) ekibi, ilk gün yaşadıkları teknik arızalara rağmen, iki özel hız testini 3 silindir ile tamamlayarak yeşil kategoride ikinci oldu.
Kazananlara ödüllerin takdim edildiği gecede, Pergel İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Evman böyle keyifli bir organizasyona Türk-Yunan dostluğu adına katılmaktan memnuniyet duyduğunu söyledi. Pergel İnşaat Operasyon Direktörü Seyhan ATAY ise; “Tüm klasik araçların takviyeli ve rektifiyeli olduğu bu tarz hız ve stratejinin iç içe girdiği bir yarışta, aracımızın arıza yapmasına rağmen derece ile dönmek bizi çok mutlu etti. Aracımız arıza yaptığında diskalifiye olma riskine rağmen durarak bize yardım eden Yunan dostumuz Makis Xsenos’a çok teşekkür ediyoruz” dedi. Yarış sonunda Makis Xsenos’a sportmenlik ödülünü ise Sinan Evman takdim etti.
SISA Başkanı Lyberis Papazoglou, P+M Team’i önümüzdeki sene daha fazla araçla rallide görmek istediklerini belirtirken, Yunanistan Klasik Otomobil Kulübü PHILPA Başkanı Dimitris Vernardakis ise dostluk ödülünü Sinan Evman ve Seyhan Atay’a takdim etti. Vernardakis, 16 Nisan Tarihi’nde Sapanca’da düzenlenen Klasik Otomobil Rallisi’ne P+M Team ile birlikte katılmıştı.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın