İLK İZLENİMLER
(+) Canlı motor; 5 kapı; sağlam görünüm; artırılmış zeminden yükseklik; canlı renk opsiyonları
(-)Normal Polo’ya göre daha kaba çalışan süspansiyon; DSG şanzımandaki hafif sarsıntılar; daha düşük oturma konforu
NELER YENİ?
Yeni Polo’nun artık, arada bir standartların dışına çıkan yetişkin izcilere de hitap eden bir versiyonu var. Önden çekişli araç görsel olarak daha değerli bir etki bırakıyor. Süspansiyon kötü yollara daha uygun, oturma pozisyonları ise biraz daha yüksek.
SÜRÜŞ ÖZELLİKLERİ
Canlı ve güçlü bir makine olan yeni 1.2TSI sayesinde Cross Polo gerçekten seri olabiliyor. Hatta gaz komutu tepkileri o kadar hızlı ki, DSG şanzımanın sarsıntılı çalışmasına neden oluyor. Ancak daha yumuşak bir sürüş tarzı belirlendiğinde, motor ve şanzıman çok daha uyumlu bir birliktelik sergiliyor: Vitesler daha yumuşak geçiyor ve hızlanma maksimum hıza kadar devam ediyor. Cross Polo, yola iyi oturan sert karakterli bir otomobil. Bu nedenle zemin bozukluklarını, normal Polo kadar iyi ememiyor.
SONUÇ
Farklı, canlı ve sportif bir küçük otomobil arıyor ve temiz işçiliğe ve geniş iç mekana da önem veriyorsanız, CrossPolo iyi bir seçenek olacaktır. Ancak burada, standart Polo’nun paranın karşılığını daha iyi veren seçenek olduğu da unutulmamalı.
TEKNİK VERİLER
Önde enlemesine yerleştirilmiş 4 silindirli turbo motor; motor hacmi: 1197cc; maksimum güç: 105 HP-5000 d/d;maksimum tork: 175 Nm-1550 d/d; 7ileri oranlı DSG şanzıman; 0-100km/s: 9.9 sn; maksimum hız: 188km/s; tüketim: 5.5 lt/100 km; CO2emisyonları: 128 gr/km
Bir yanıt yazın