Renault, 2006 yılında başlattığı Satış ve Satış Sonrası hizmet kalitesine yönelik çalışmaları kapsamında , müşteri memnuniyeti ve kalite başlıklı 10 temel ilkeden yola çıkarak yetkili satıcı ve servislerinde iyileştirme çalışmaları başlattı.
Marka 2012 yılında, “Renault Müşteri Taahhüdü” adı altında, hizmet kalitesi konusundaki çalışmaları ve hedefleri Yetkli Satıcı Ağı ile paylaşıyor. Tüm Renault Yetkili Satıcıların’da,, Türkiye’nin 7 bölgesinde gerçekleşen Kalite Turu, departman müdürleri ve yetkililerinin yanısıra yetkili satıcıda çalışan tüm satış ve satış personellerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Kalite Turu çerçevesinde eğitim ve seminerlerde kalite ve özellikle yetkili satıcı ile müşteri arasında olan hizmet kalitesi üzerine yoğunlaşıldı..
Renault Müşteri taahhüdü “Sözümüz Söz”
Renault, ürün ve hizmet kalitesine güveniyor. Müşteri Taahhüdü olarak Satış ve Satış Sonrası dahilinde 8 önemli konuda müşterilerine söz veriyor. Hızlı Yanıt, Deneme Sürüşü, Bilgilendirme, Sürpriz Yok, Sizden Onaylı, Garanti, Araç Tahsisi ve Avantajlı başlıkları altında verilen “söz”ler hizmet kalitesini en üst seviyeye taşımayı hedefliyor.
1. HIZLI YANIT:
www.renault.com.tr üzerinden gelen müşteri talepleri 12 çalışma saati içinde yanıtlanıyor.
2. DENEME SÜRÜŞÜ:
Müşterinin deneme araç parkından seçeceği aracın deneme sürüşü, hemen veya uygun bir randevu ile gerçekleştiriliyor.
3. BİLGİLENDİRME:
Müşteri, satın aldığı aracın siparişinden araç teslimine kadar yetklililer tarafından sürekli bilgilendiriliyor.
4. SÜRPRİZ YOK:
Renault Yetkili Servisleri’nde müşteriye, aracı belirtilen zamanda ve onayladığı ödeme tutarıyla teslim ediliyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın