2011 Nisan ayından beri Volvo Car Corporation Global Pazarlama Başkan Yardımcılığı görevini sürdüren Richard Monturo, uluslararası pazarlama ve stratejik marka yönetimi alanında geniş bir tecrübeye sahip. Marka portföyü yönetimi, konumlandırma, değerleme, yeni ürün geliştirme, dolaylı ve perakende pazarlama ile tüketici analizleri konusunda uzman olan Monturo, otomotivin yanında yiyecek içecek ve IT sektörlerinde de önemli bir bilgi birikimine sahip.
Volvo Car Türkiye’nin 16’ncı yetkili satıcı ve servis noktası olan Otokoç İstinye’nin açılışı için Volvo Car Corporation’ın diğer üst dizey yöneticileriyle birlikte ülkemizi ziyaret eden Richard Monturo, Türkiye’nin en öncelik verdikleri pazarlardan biri olduğu söyledi.
Volvo Car Türkiye’nin ‘eniyi3lü’ kampanyasının çok başarılı bir yerel uygulama olduğunu belirten Monturo; kampanyanın çok dikkatini çektiğini, marka kimliğine uygun ve premium algısını kuvvetlendiren bu tür yerel inisiyatifleri sonuna kadar desteklediğini de sözlerine ekledi.
Volvo’yu dünyanın en yenilikçi ve arzu edilen lüks otomobil markası haline getirmek için çalıştıklarını üstüne basarak yineleyen Richard Monturo; temel marka değerleri olan kalite, çevre ve güvenlikten ödün vermeden tüm Volvo otomobillerinin merkezinde ‘insan’ olacak tasarlandığını söyledi. “En üst düzeyde lüks algısına sahip, insanların istediği otomobilleri üreterek 2020 yılına kadar yılda 800 bin satış gerçekleştirmek gibi bir hedefimiz var” diye sözlerini sürdüren Richard Monturo; son dönemde daha özgüvenli, İsveçliliğinin gururunu yaşayan ve bunu gösteren bir marka olduklarını belirtti.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın