Maxi Grup’da 3 sene üst üste şampiyon olan Aytaç Biter, seriyi bozmadı ve kariyerinin dördüncü şampiyonluğuna ulaştı. BMW M3 GT otomobili ile sezon başından beri gösterdiği performans sonucu şampiyon olan Biter, İstanbul Park’da da koşulan her iki yarışı Maxi Grup birincisi olarak bitirdi. Aytaç Biter yarış sonrası şunları söyledi: “ Maxi Grup’da bu sene yarışmaya başlamama rağmen, otomobilimiz M3 GT ile ilk yarıştan itibaren çok iyi bir uyum yakaladım. Kariyerimde kullanmaktan çok keyif aldığım otomobillerden biri oldu. Bunun sonucunda kazandığımız şampiyonluktan ötürü çok mutluyum.”
Süper Grup’da BMW 320si ile yarışan Kaan Gürgenç ise Türkiye Pist Şampiyonası’nın bir önceki yarışının yapıldığı Körfez pistinde şampiyonluğunu matematiksel olarak garantilemişti. Bu yarışta rahat bir sürüş sergileyen Kaan Gürgenç, her iki yarışta da kendi grubunu kazanarak şampiyonluğunu birinciliklerle süslemeye devam etti. Bu sezonun en çok yarış kazanan pilotu Kaan Gürgenç yarıştan sonra yaptığı açıklamada; “ Sezon başında uzunca bir süreden beri yarışmalara ara verdiğim için gergindim, doğru ayar ve ritmi yakaladığımda ise şampiyonluk geldi. Kendi şampiyonluğumun yanı sıra Borusan Otomotiv Motorsport’un Takımlar Şampiyonluğu da Borusan ailesinin bir parçası olarak beni çok mutlu ediyor” dedi.
Takımlar Şampiyonası’nda yaşanan mücadelenin sezona damga vurduğu 2011 Türkiye Pist Şampiyonası’nda bu sene de BMW otomobilleri ile Borusan Otomotiv Motorsport, pilotları Aytaç Biter, Kaan Gürgenç ve ibrahim Okyay’ın topladığı puanlarla şampiyon oldu.
Takım sorumlusu ve Borusan Otomotiv Motorsport’un yurtdışı yarışlarına katılan pilotu İbrahim Okyay ise şunları söyledi; “2008 senesinde Borusan Otomotiv Motorsport kurulduğu günden bu yana Türkiye’de takip ettiği tüm klasmanlarda her sene şampiyonluğa ulaşma başarısını gösterdi. Otomobillerimiz, teknik ekibimiz ve birbirinden yetenekli pilotlarımızla elde ettiğimiz bu başarıda katkısı olan herkese teşekkür ederim” dedi.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın