Hofele Design, yeni Range Rover’a sportif
ve şık bir giysi hazırladı. Bu yeni tasarımda,
ön tampon merkezi konumlandırılan
bir ön spoylere sahip olurken, marşpiye
üzerine yerleştirilen çıtalar çamurun kapılara
sıçramasını önlüyor. Ön ızgara mat siyah rengi
ile daha sportif bir görünüm sunuyor. Aynı renge
sahip yeni geliştirilen difüzör, arka tamponla
uyumlu bir birliktelik sunuyor. Arka tasarımın
en fazla dikkat çeken unsurlarından biri de,
özel çelikten üretilen dörtlü egzoz çıkışı. Çekici
tasarıma sahip olan bu özel egzoz çıkışları, seri
üretim egzozların yerine basit bir biçimde monte
edilebiliyor. Dört egzoz çıkışı ve daha geniş
difüzör/arka tamponun birlikteliği Royster
GT 500’ün arka tasarımının çok daha heybetli
durmasını sağlanıyor. Hofele tasarımcılarının
elinden çıkan Reverso II isimli tasarım jantları
20 ve 22 inçlik ebatlarla tercih edilebiliyor.
Lord’un acelesi var
Hofele tasarımcıları Royster GT 500’ün iç
mekanında çift renkli deri malzemeye de yer
veriyor. İki renkli StarLight deri donanım, eski
İngiliz tarzını yansıtıyor. Ava gitmeyi seven asilzadeler
için elektronik bir sistem, süspansiyon
sistemini yukarı veya aşağıya doğru ayarlayabiliyor.
Sistem 80 km/s hıza kadar dev cüsseyi 40
mm kadar düşürebiliyor. 80 km/s hızın üzerine
çıkıldığında ise sistem otomatik olarak karoseri
eski yükseklik ayarına geri getiriyor. Sunulan
bunca ayrıntının yanı sıra, İngiliz Lord’un yolcularını
koltuğa yapıştıran özelliğini yakından
incelemek gerekiyor. Range Rover’ın standart
motor seçeneklerinin güçleri, Hofele tarafından
ortalamada yüzde 20 oranında artırılmış. Range
Rover SDV8’in kaputu altında yatan 4.4 litrelik
dizel motorun standartta sunmuş olduğu 339
HP’lik gücü Hofele mühendisleri 410 HP’ye
yükseltiyor. Aynı şekilde 600 Nm olan tork
değeri de 720 Nm’ye çıkartılarak daha yüksek
bir çekiş gücü elde edilmiş oluyor.
Bir yanıt yazın