Türkiye’nin ve dünyanın madeni yağlar pazar lideri Shell’in uzmanlarını İstanbul’da buluşturan Shell Teknoloji Forumu başladı. Çin, Rusya, Hindistan ve Avustralya’dan sonra Avrupa’da ilk kez gerçekleştirilen ve iki gün sürecek olan forumda, Shell’in alanlarındaki lider uzmanları; otomotiv, madencilik, inşaat, metal ve enerji sektörlerinden temsilciler ve tüketicilerle bir araya geliyor. Uzmanlar, sektördeki son trendleri ve endüstriye özel madeni yağ çözümlerini, katılımcılarla interaktif bir ortamda paylaşıyor ve Türk müşterilerinin ihtiyaçlarını yüz yüze dinleyerek, çözüm önerilerini sunuyor.
Kristal otomobil ilk kez Türkiye’de
Shell Helix motor yağlarının benzersiz Aktif Temizleme Teknolojisi’ni gözler önüne sermek için şeffaf olarak ve sadece bir adet üretilen Kristal Otomobil de Türkiye’de ilk kez Forum kapsamında sergileniyor. Aracın tekerlek ve bujiler dışında transparan olan gövdesi ve motoru, yağın motor içinde dolaşarak, verimliliği nasıl artırdığını gösteriyor.
Shell Teknoloji Forumu’nda “Binek Araç Teknolojilerinde Son Gelişmeler”, “Ağır Vasıta Motor Teknolojilerinde Son Gelişmeler”, “Gelecekteki Enerji Çözümleri ve Akaryakıt Teknolojileri” konu başlıkları da ayrı bölümler şeklinde ele alınıyor.
“Türkiye, Avrasya’nın Yükselen Yıldızı”
Forumun açılışında düzenlenen basın toplantısına Shell Global Teknoloji Başkan Yardımcısı Selda Günsel, Shell & Turcas CEO’su Jacek Dziembaj ve Shell & Turcas Madeni Yağlar Genel Müdürü Burçin Toktamış da katıldı. Shell’in dünya genelinde ticari akaryakıt ve motor yağları teknolojilerinden sorumlu olan Günsel, Türkiye’nin Shell için çok önemli bir pazar olduğunu belirterek, “Son yıllarda Türkiye’nin hızla büyüdüğünü görüyoruz ve onun ‘Avrasya’nın yükselen yıldızı’ olduğunu düşünüyoruz. Komşularından pek çoğunun aksine Türkiye güçlü bir ekonomik büyüme göstermektedir” dedi.
Liderliğin sırrı “inovasyon, uygulama ve işbirliği”
Shell’in yakıt ve madeni yağ pazarındaki öncülüğüne değinen Günsel, teknolojide liderliğin üç temel unsurunun “inovasyon”, “uygulama” ve “işbirliği” olduğunu belirterek şöyle konuştu:
“Laboratuvardan sahaya kadar, küresel ve yerel işbirliği çalışmalarımızdan çok şey öğreniyoruz. Bilgilerimizi, müşterilerimizin performansını, üretkenliğini ve kârlılığını artırmak için kullanıyoruz. Ar-Ge çalışmalarına $1.3 milyar yatırım yaptık. Dört yıldır dünyanın bir numaralı küresel yağ tedarikçisi konumumuzu sürdürüyoruz. Bu başarıyı, yaptığımız her şeyin merkezine inovasyonu oturtarak, ürünlerimizin ve hizmetlerimizin uzmanlarca uygulanmasını sağlayarak, teknik ortaklıklarımızı devreye alarak ve sonuç olarak yağlarımızı tercih eden müşterilerimize değer katarak elde ettik. Aynı durum, yakıt işimiz için de geçerli.”
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın