Toyota, C Segmentindeki Ürün Atağı

Toyota, C- hatchback modeli Auris’in Avrupa için tasarlanan yeni neslini ilk kez Paris Motor Show’da otomobil meraklılarının beğenisine sundu.
Görünüm ve donanımı baştan sona değişen Yeni Auris şimdi çok daha cesur ve dinamik özelliklere sahip bir otomobil olarak dikkatleri üzerinde topluyor. Dışarıdan ve içeriden tamamen yeniden tasarlanan yeni nesil Auris’te sunulan benzinli, dizel ve elektrikli hibrit motor seçenekleri ile Toyota, C segmentinde üç motor teknolojisi seçeneği sunan tek marka olarak da fark yaratıyor.

Toyota’nın “Keen Look-Keskin Bakış” far ve “Under Priority – Öncelikli” ön ızgara tasarım felsefesinin yansıtıldığı Yeni Auris, agresif, cesur ve çekici dizaynıyla takdir topluyor. Bir önceki nesile göre 30 mm artırılarak uzunluğu 4275 mm’ye ulaşan Yeni Auris’in yüksekliği de 55 mm düşürülerek 1460 mm’ye indirildi. 2600 mm’lik dingil mesafesi ve 1760 mm’lik genişliği korunan Yeni Auris, zemine hakim güvenli ve ayakları yere daha sağlam basan bir görüntü kazandı.

Yeni nesil Auris’te sunulan en dikkat çekici yeniliklerden biri de iç mekan hissine etkili bir dokunuş yapan “Skyview” tavan. “Skyview”, C segmentindeki en büyük panoramik cam tavanlardan biri olarak yeni Auris’in iç mekanında daha fazla konfor ve ferah bir hacim sunmaya olanak tanıyor. Yeni Auris’in yenilenen iç tasarım detayları sayesinde kabinde geliştirilmiş duyusal kalite ile birlikte iç mekanda renkleri birleştiren görsel bütünlük sunuluyor. Saten gümüş rengin hakim olduğu kokpitte; beyzbol dikişli deri kaplama direksiyon simidi, kapı pervazları, ön panel üst yüzeyi ve kol destek dayama bölümünde kullanılan yumuşak malzeme kalite hissini güçlendiriyor. Yeni Auris 20 mm artırılan arka koltuk diz mesafesi ile daha konforlu bir yolculuk sunarken, 360 lt’ye yükseltilen bagaj kapasitesiyle de sınıfında bir adım öne çıkıyor.

Yere yakınlığı 55 mm alçaltılan Yeni Auris’te daha düşük sürüş pozisyonu ve ağırlık merkezi ile güvenli ve rahat bir sürüş olanağı sağlanıyor. Segmentinin en iyisi olan 0,28 Cd sürtünme katsayısı ile sürüş çevikliği artan Yeni Auris’in, bu mühendislik tasarımı sayesinde yakıt tüketimi de düşürüldü.

Not: Basın bülteninden derlemedir.


Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.