Toyota, Interbrand’in bu yılki “Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasının otomobil kategorisinde yine zirvede yer aldı. Kategorisinde geçtiğimiz yılın da birincisi olan Toyota, bu yıl 12’ncisi düzenlenen araştırmanın sonuçlarına göre; yaşanan deprem ve tsunami felaketinin yaralarını çabuk sardı. Interbrand araştırması, dünyanın en değerli markalarının geçen yıldan bu yana yaşadıkları değişimin ve performanslarının ölçümlenmesiyle hazırlanıyor.
“Dünyanın En Değerli Markaları” araştırmasında 2011 yılında da zirveyi kaptırmayan Toyota, otomobil endüstrisindeki lider kimliğini pekiştirirken marka değerini de bir önceki yıla göre yüzde 6 oranında artırmayı başardı. Araştırma sonuçlarında, Toyota’nın güvenlik ve kalitenin yanında çevreci teknolojilerin gelişmesi için yarattığı maddi kaynak ile geliştirdiği çevreye saygılı ürün ve yatırımlarının önemine de vurgu yapıldı.
Interbrand “Dünyanın En Değerli Markaları” araştırması, global olarak markalaşmış ürün ve hizmetlerin finansal performansı, satın alma sürecinde markanın rolü ve markanın güçlülüğü kriterleri baz alınarak hazırlanıyor.
Not: Basın bülteninden derlemedir.
Bir yanıt yazın